Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparbanor för allmänheten?
You need to log in to create posts and topics.

Ja, men på vardagar och helger står grindarna öppna såvida det inte är något bokat evenemang. Som jag sa så finns det anledning att låsa vissa idrottsplatser när de står obemannade.

Men istället för att ägna oss åt sådana här hårklyverier så återgår jag

Jag tror till och med att Jehovas låser sina "klubblokaler" men du är säkert välkommen där om du betalar ditt tionde och då har du chans att få vara med efter Harmageddon

Mikael, inte i Gbg.

Grusplaner står öppna, men fotboll är väl viktigare än löpning, antar jag. Tomma löparbanor finns knappast nåt stöldbegärligt på.

Ingen som har koll på bra bana i närheten utav Lund?

Rasmus, Vallhamra är ju visserligen Partille och inte Göteborg, men där är det bara att knalla in och springa. Grinden har varit öppen varje gång jag varit där. Har till och med sprungit när SAIK hade träning, det var helt okej för dem.

Ok, ska kolla upp det!

Rasmus: Valhalla IP brukar vara öppen. Det finns en grind, men den brukar inte vara stängd. Den har inget lås.

Slottsskogsvallen tar ju en mindre avgift, så kanske inte räknas som "öppen för allmänheten".

Rambergsvallen är normalt stängd.

Angeredsval

Jag frågade ansvarig på Zinkensdamms IP igår om det var ok att utnyttja löparbanorna och det var inga problem så länge det inte var andra aktiviteter som jag skulle störa.