Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 16:21Den är i alla fall bra runt Stockholm, Göteborg, och i Småland där Markus gjort ett bra jobb.
I andra delar av landet är det inte alltid så bra täckning. Är det någon som vill ta sig an sin kommun, eller ett distrikt, och rapportera till mig? Min dröm
Den är i alla fall bra runt Stockholm, Göteborg, och i Småland där Markus gjort ett bra jobb.
I andra delar av landet är det inte alltid så bra täckning. Är det någon som vill ta sig an sin kommun, eller ett distrikt, och rapportera till mig? Min dröm
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 17:58Hur gör man för att uppdatera kartan ?
Hur gör man för att uppdatera kartan ?
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 09:04Vore mer intressant med en karta som enbart visar banor som undantagslöst och utan mer eller mindre olaga intrång är tillgängliga för allmänheten. I Gbg finns ingen öppen, vad jag vet.
Vore mer intressant med en karta som enbart visar banor som undantagslöst och utan mer eller mindre olaga intrång är tillgängliga för allmänheten. I Gbg finns ingen öppen, vad jag vet.
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 09:23+1!
+1!
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 07:11Varför är inte banorna öppna för allmänheten? Om det är kommunala banor så bör de vara tillgängliga för alla kommuninnevånare på tider som inte bokats av klubbar eller för tävling.
Iofs är det inte helt ovanligt att man blir åthutad av någon tränarfascis
Varför är inte banorna öppna för allmänheten? Om det är kommunala banor så bör de vara tillgängliga för alla kommuninnevånare på tider som inte bokats av klubbar eller för tävling.
Iofs är det inte helt ovanligt att man blir åthutad av någon tränarfascis
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 07:38Magnus: Man kan uppdatera kartan om man skaffar ett Google-konto.
https://accounts.google.com/NewAccount
Magnus: Man kan uppdatera kartan om man skaffar ett Google-konto.
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2012, 15:39I Hedemora kostar det pengar att hyra banan.
I Hedemora kostar det pengar att hyra banan.
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 17:22Mikael, om de inte uttryckligen är öppna, så är de stängda. Ett grundtips är att om man behöver öppna en grind, klättra över ett staket eller krypa genom ett uppklippt hål i nätstaketet runt banan, då är det inte ok att vara där. Att det sen tolereras i v
Mikael, om de inte uttryckligen är öppna, så är de stängda. Ett grundtips är att om man behöver öppna en grind, klättra över ett staket eller krypa genom ett uppklippt hål i nätstaketet runt banan, då är det inte ok att vara där. Att det sen tolereras i v
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 18:25I hela storStockholm är så gott som alla idrottsplatser fritt tillgängliga för allmänheten. Det är de uttryckligen av staden och kommunerna. Det gäller även motionsspår, skateparker, utegym mm. Det är en medveten satsning från kommunerna så antalet sådana
I hela storStockholm är så gott som alla idrottsplatser fritt tillgängliga för allmänheten. Det är de uttryckligen av staden och kommunerna. Det gäller även motionsspår, skateparker, utegym mm. Det är en medveten satsning från kommunerna så antalet sådana
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 18:37Sundbyberg är undantaget som bekräftar regeln - där fick vi inte vara "för vi har ju bokat" snäste karln där och var inte det minsta trevlig.
I Spånga däremot fick alla plats när jag frågade om jag kunde träna lite på ett hörn ("Självklart, här får alla
Sundbyberg är undantaget som bekräftar regeln - där fick vi inte vara "för vi har ju bokat" snäste karln där och var inte det minsta trevlig.
I Spånga däremot fick alla plats när jag frågade om jag kunde träna lite på ett hörn ("Självklart, här får alla