Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 10:19För att förtydliga mitt inlägg: Det var alltså Militärbanan jag skulle hålla mig ifrån vid halt/blött väder.
Edit: Joakim, här kan du ser hur det ser ut på Karlberg, bilder från när jag och Pia the Princess testade den.
http://www.funbeat.se/life/blog/s
För att förtydliga mitt inlägg: Det var alltså Militärbanan jag skulle hålla mig ifrån vid halt/blött väder.
Edit: Joakim, här kan du ser hur det ser ut på Karlberg, bilder från när jag och Pia the Princess testade den.
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 12:20Jag tänkte springa runt fotbollsbanan som jag via Eniro mätte upp till ca 400 meter. Det ser ut att vara stig eller grus väg runt fotbollsplan.
Jag tänkte springa runt fotbollsbanan som jag via Eniro mätte upp till ca 400 meter. Det ser ut att vara stig eller grus väg runt fotbollsplan.
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 12:23Fia: Man slajdar ju ner för stegen! Både händer och fötter på utsida å så bara glid!
Fia: Man slajdar ju ner för stegen! Både händer och fötter på utsida å så bara glid!
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 13:58Svenska löparbanor i Google maps:
http://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=111617954844976211395.000451bd96cbccebbfc06Lägg gärna till om du känner till någon bana som inte är med.
Svenska löparbanor i Google maps:
http://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=111617954844976211395.000451bd96cbccebbfc06
Lägg gärna till om du känner till någon bana som inte är med.
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 14:14Stora Mossen har en riktigt bra löparbana faktiskt. Lagom mjuk och så där. Tyvärr så ligger västra delen i skugga länge så det brukar dröja med att det är isfritt.
Stora Mossen har en riktigt bra löparbana faktiskt. Lagom mjuk och så där. Tyvärr så ligger västra delen i skugga länge så det brukar dröja med att det är isfritt.
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 20:52Just nu är väl Spånga IP isbana som är öppen för allmänheten eller nått sånt?
Just nu är väl Spånga IP isbana som är öppen för allmänheten eller nått sånt?
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 12:01Danderyds Gymnasium är friidrottsanläggningen där jag håller till. Tibblevallen i Täby nån gång ibland. Båda är alltid öppna.
Danderyds Gymnasium är friidrottsanläggningen där jag håller till. Tibblevallen i Täby nån gång ibland. Båda är alltid öppna.
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 16:31my swedish is ok (at reading anyway!).. Just wondering is it possible for the public to use Stadion during the week for training?? Do I need to be a membe of an Idrottsklubb?
my swedish is ok (at reading anyway!).. Just wondering is it possible for the public to use Stadion during the week for training?? Do I need to be a membe of an Idrottsklubb?
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 15:30Hinderbanan vid Karlbergs slott lär vara stängd för allmänheten sedan hösten 2011 för att för många glada amatörer skadade sig mer eller mindre allvarligt. Jag har dock sett några enstaka leka där ändå så jag vet inte om det fortfarande gäller.
Annars f
Hinderbanan vid Karlbergs slott lär vara stängd för allmänheten sedan hösten 2011 för att för många glada amatörer skadade sig mer eller mindre allvarligt. Jag har dock sett några enstaka leka där ändå så jag vet inte om det fortfarande gäller.
Annars f
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 16:09Om vi talar 400 m tartanbana så skulle jag säga att Stadions är ganska så oslagbar. Östermalm IP i närområdet är också helt OK.
Om vi talar 400 m tartanbana så skulle jag säga att Stadions är ganska så oslagbar. Östermalm IP i närområdet är också helt OK.