Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 08:42Nån dj-a ordning måste det vara sa kommunisten Hermansson en gång.
Tror att alla hamnar där. Det måste till nån slags ordning och då är regler en bra bas.
Tyvärr går väl vissa ibland för långt i detta att regler måste följas till 100%.
( Detta har ju ko
Nån dj-a ordning måste det vara sa kommunisten Hermansson en gång.
Tror att alla hamnar där. Det måste till nån slags ordning och då är regler en bra bas.
Tyvärr går väl vissa ibland för långt i detta att regler måste följas till 100%.
( Detta har ju ko
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 08:47Hur många har du räddat livet på genom att ändra på reglerna under dina arrangemang?
Hur många har du räddat livet på genom att ändra på reglerna under dina arrangemang?
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 09:06Vet ej, men:
1: Jag har varit förskonad från riktigt allvarliga fall.
2: Jag har haft turen att upptäcka själv eller tack vare andra att speciell löpare behövt speciell bevakning.
3. 2 gånger har jag kört människor till sjukhus. En coach + en åskådare.
Vet ej, men:
1: Jag har varit förskonad från riktigt allvarliga fall.
2: Jag har haft turen att upptäcka själv eller tack vare andra att speciell löpare behövt speciell bevakning.
3. 2 gånger har jag kört människor till sjukhus. En coach + en åskådare.
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 09:09Då är du motsatsen till Bandidos?
Då är du motsatsen till Bandidos?
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 13:22Ursäkta mig David men förstår ej.
Är 71 år så dagens språk är lite förbryllande.Om jag får gissa så är det en komplimang.
Bandidos slår väl på folk med och utan fysiska tillhyggen.Jag har aldrig varit i slagsmål, ej ens som barn.
Använder hellre ord
Ursäkta mig David men förstår ej.
Är 71 år så dagens språk är lite förbryllande.
Om jag får gissa så är det en komplimang.
Bandidos slår väl på folk med och utan fysiska tillhyggen.
Jag har aldrig varit i slagsmål, ej ens som barn.
Använder hellre ord
Quote from Funbeat user on 17 October 2009, 15:57Men togs inte den regeln bort nyligen?
http://www.usatf.org/news/view.aspx?DUID=USATF_2008_12_22_10_22_16
Men togs inte den regeln bort nyligen?
http://www.usatf.org/news/view.aspx?DUID=USATF_2008_12_22_10_22_16