Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 00:20Det *var* ju olika regler för elitlöpare och motionärer, enligt länken:
Race photos showed ebel with an iPod tucked into the waistband of her shorts and she admitted using the device in violation of a USA Track and Field rule that applied only to elite r
Det *var* ju olika regler för elitlöpare och motionärer, enligt länken:
Race photos showed ebel with an iPod tucked into the waistband of her shorts and she admitted using the device in violation of a USA Track and Field rule that applied only to elite r
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 13:23Jag hade med glädje sett att man plockat av flera av de löpare som hade musik i öronen under Lidingö-loppet eftersom de tydligen vare sig hörde eller såg nåt utan helst sprang mitt i banan utan hänsyn till övriga. Och när t.o.m. jag som är så långsam tyck
Jag hade med glädje sett att man plockat av flera av de löpare som hade musik i öronen under Lidingö-loppet eftersom de tydligen vare sig hörde eller såg nåt utan helst sprang mitt i banan utan hänsyn till övriga. Och när t.o.m. jag som är så långsam tyck
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 13:41Jo för det var verkligen att de lyssnade på musik som gjorde att de sprang mitt i banan. Jag sprang om många som sprang mitt i banan både med och utan musik. Önskar jag hade haft musik för efter 2 mil på lidingö blev det jävligt enformigt med "has has flå
Jo för det var verkligen att de lyssnade på musik som gjorde att de sprang mitt i banan. Jag sprang om många som sprang mitt i banan både med och utan musik. Önskar jag hade haft musik för efter 2 mil på lidingö blev det jävligt enformigt med "has has flå
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 14:24Käbblet fortsätter:
http://marquettetribune.org/2009/10/15/viewpoints/viewpoint-runners-need-to-read-the-rules-rl1-jm2-mn3
Käbblet fortsätter:
http://marquettetribune.org/2009/10/15/viewpoints/viewpoint-runners-need-to-read-the-rules-rl1-jm2-mn3
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 17:51Tror nog att de hade sprungit mitt i banan även utan musik, liksom många andra. Men övriga flyttade på sig om man sa till, de (flesta?) med musik varken såg eller hörde ju nåt annat. Och jag tycker inte om att behöva sätta armbågar i veka livet på medlöpa
Tror nog att de hade sprungit mitt i banan även utan musik, liksom många andra. Men övriga flyttade på sig om man sa till, de (flesta?) med musik varken såg eller hörde ju nåt annat. Och jag tycker inte om att behöva sätta armbågar i veka livet på medlöpa
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 18:01Haha, de verkar ha skoj i spåret.
Haha, de verkar ha skoj i spåret.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 19:24Ava.
Pröva 800 meter.
Snacka om armbågar.
Du är glad om du är kvar på banan.
Ava.
Pröva 800 meter.
Snacka om armbågar.
Du är glad om du är kvar på banan.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 20:14Kommer ihåg en 24-timmars på Spikön som K-G arrangerade. Jag kutade marathondistansen å på scenen stod där ute på ön Jill Jonsson och sjöng i typ två timmar..där behövdes det inga hörlurar eler liknande attiraljer.;););)
Kommer ihåg en 24-timmars på Spikön som K-G arrangerade. Jag kutade marathondistansen å på scenen stod där ute på ön Jill Jonsson och sjöng i typ två timmar..där behövdes det inga hörlurar eler liknande attiraljer.;););)
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 23:20Kjell: Stackare. ..och då kan man ju varken stänga av oljudet eller springa ifrån det. 😉
Tror jag sällar mig till att det som regel bör vara förbjudet med mp3, och att man istället gör udantag för de tävlingar där det anses lämpligt - som ett avgränsat
Kjell: Stackare. ..och då kan man ju varken stänga av oljudet eller springa ifrån det. 😉
Tror jag sällar mig till att det som regel bör vara förbjudet med mp3, och att man istället gör udantag för de tävlingar där det anses lämpligt - som ett avgränsat
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 08:08Kjelle och Oskar. Plus alla andra.
Prova 24H i Basel och lyssna på en ensam person som ca. 16 av dessa 24 timmar spelar raga-musik.
Banan är 1.000 meter lång, så man passerar honom alltsomoftast.Plus att de enligt deras regler ej får servera vanlig mat
Kjelle och Oskar. Plus alla andra.
Prova 24H i Basel och lyssna på en ensam person som ca. 16 av dessa 24 timmar spelar raga-musik.
Banan är 1.000 meter lång, så man passerar honom alltsomoftast.
Plus att de enligt deras regler ej får servera vanlig mat