Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 12:13Man kan anse att en regel är dum och onödig, en annan sak är att bryta emot den.
Mer nyfiken på skälen för reglerna.
Vad gäller vattnet så OK för praktiska skäl och hänsyn till omgivningen. Vad gäller iPod ... Olyckor (som i cykel el ovan)? Risk för hörs
Man kan anse att en regel är dum och onödig, en annan sak är att bryta emot den.
Mer nyfiken på skälen för reglerna.
Vad gäller vattnet så OK för praktiska skäl och hänsyn till omgivningen. Vad gäller iPod ... Olyckor (som i cykel el ovan)? Risk för hörs
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 15:41bara om du sjunger högt så alla hör 🙂
bara om du sjunger högt så alla hör 🙂
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 18:45Tja jag är väl näst intill funktionär på Stockholm Marathon å visst ska väl reglerna följas typ inge snack om det. Men ...å andra sidan....vi som joggar oss fram till "Lite under" 4.45 borde väl kunna få höra på lite dansbandslåtar i lurarna....kanske ta
Tja jag är väl näst intill funktionär på Stockholm Marathon å visst ska väl reglerna följas typ inge snack om det. Men ...å andra sidan....vi som joggar oss fram till "Lite under" 4.45 borde väl kunna få höra på lite dansbandslåtar i lurarna....kanske ta
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 19:41är öl också förbjudet, eller räknas det som en extra vätskekontroll?
är öl också förbjudet, eller räknas det som en extra vätskekontroll?
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 22:11Nej då Erik.!!!..du kan på bordet för "egna medhavda sportdrycker" ställa upp några bira om du vill....å så märka dom med några sådana där drinkparaplyer så ska det väl inte vara några problems. Typ helt enl instruktionsboken. Lycka till...å jag tar det d
Nej då Erik.!!!..du kan på bordet för "egna medhavda sportdrycker" ställa upp några bira om du vill....å så märka dom med några sådana där drinkparaplyer så ska det väl inte vara några problems. Typ helt enl instruktionsboken. Lycka till...å jag tar det d
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 18:45Löpare har ju blivit diskade för massor av roliga saker. http://www.rosapantern.com/pdf/diskning-97.pdf (pdf-länk)
Diskad pga olämplig huvudbonad. Jag antar att det.. ..distraherade konkurrenterna för mycket.
Det finns fortfarande regler för klädsel tro
Löpare har ju blivit diskade för massor av roliga saker. http://www.rosapantern.com/pdf/diskning-97.pdf (pdf-länk)
Diskad pga olämplig huvudbonad. Jag antar att det.. ..distraherade konkurrenterna för mycket.
Det finns fortfarande regler för klädsel tro
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 18:55Min lite trista åsikt är att regler ska man följa. Gillar man inte reglerna får man arbeta och lobba för att dessa ska förändras. Att bryta mot reglerna bara för att det inte passar just mig tycker jag är en eistisk inställning som förhärligar en själv oc
Min lite trista åsikt är att regler ska man följa. Gillar man inte reglerna får man arbeta och lobba för att dessa ska förändras. Att bryta mot reglerna bara för att det inte passar just mig tycker jag är en eistisk inställning som förhärligar en själv oc
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 19:09+1
+1
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 19:12Om prylförbudet bara gäller eliten så är nog inte den bakomliggande tanken att man inte ska få lyssna på musik, utan snarare att man inte ska kunna få kontinuerlig coachning och information om konkurrenterna i öronsnäckan. Det är inte helt lätt för funkti
Om prylförbudet bara gäller eliten så är nog inte den bakomliggande tanken att man inte ska få lyssna på musik, utan snarare att man inte ska kunna få kontinuerlig coachning och information om konkurrenterna i öronsnäckan. Det är inte helt lätt för funkti
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 19:36Jag håller med dig Leif till hundratio procent. Regler är till för att hållas absolut. Men sen tycker jag väl att arrangörerna kan hjälpa till lite grann...Mästerskapsregler är ju bindande å vi där uppe i Månkarbo har ju inte fått in några direktiv från f
Jag håller med dig Leif till hundratio procent. Regler är till för att hållas absolut. Men sen tycker jag väl att arrangörerna kan hjälpa till lite grann...Mästerskapsregler är ju bindande å vi där uppe i Månkarbo har ju inte fått in några direktiv från f