Quote from Guest on 8 October 2009, 12:58http://www.jsonline.com/blogs/lifestyle/63668622.html
Både ettan och tvåan i damklassen blev diskade i Lakefront Marathon. Ettan för att hon tog emot vätska utanför langningszonerna och tvåan för att hon använde iPod. Lite intressant tycker jag för det ä
http://www.jsonline.com/blogs/lifestyle/63668622.html
Både ettan och tvåan i damklassen blev diskade i Lakefront Marathon. Ettan för att hon tog emot vätska utanför langningszonerna och tvåan för att hon använde iPod. Lite intressant tycker jag för det ä
Quote from Camilla Höög on 8 October 2009, 13:08Synd att de lägger fokus på struntsaker istället för på prestationen och sporten.
Synd att de lägger fokus på struntsaker istället för på prestationen och sporten.
Quote from Magnus Gelang on 8 October 2009, 13:09Får man alltså inte ta emot vätska var som helst?
Varför får man inte använda en ipod?
Får man alltså inte ta emot vätska var som helst?
Varför får man inte använda en ipod?
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 13:11Nu gällde förbudet endast elitlöparna. Har vi nån sådan regel i sverige?
Nu gällde förbudet endast elitlöparna. Har vi nån sådan regel i sverige?
Quote from Jonny Persson on 8 October 2009, 13:12Langningsregeln har vi om jag inte missminner mig men vi har inget gadgetförbud.
Langningsregeln har vi om jag inte missminner mig men vi har inget gadgetförbud.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 13:51Gadgetförbud känns lite typiskt amerikanskt på nåt sätt. När jag tävlade i medeldistans i USA i high school-tävlingar fick man inte ha klocka på sig. Så dumt!
Gadgetförbud känns lite typiskt amerikanskt på nåt sätt. När jag tävlade i medeldistans i USA i high school-tävlingar fick man inte ha klocka på sig. Så dumt!
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 13:52Det är bra att reglerna gäller alla.
Varför ska vissa ha ett annat regelverk på tävlingar?
Det är bra att reglerna gäller alla.
Varför ska vissa ha ett annat regelverk på tävlingar?
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 13:57Elektronikförbud låter som en toppengrej tycker jag, så länge det inte rör sig om klockan.
Elektronikförbud låter som en toppengrej tycker jag, så länge det inte rör sig om klockan.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 14:04så man får inte springa med sin pacemaker eller hörapparat?
så man får inte springa med sin pacemaker eller hörapparat?
Quote from Magnus Gelang on 8 October 2009, 14:10Men varför får man inte ta emot vätska? Får man inte ha med egen vätska i vätskebälte heller?
Och varför får man inte ha en ipod?
Men varför får man inte ta emot vätska? Får man inte ha med egen vätska i vätskebälte heller?
Och varför får man inte ha en ipod?