Quote from Jonny Persson on 13 October 2009, 19:43Om ni är ett sanktionerat lopp så lyder ni under Svenska Friidrottsförbundets regler.
Om ni är ett sanktionerat lopp så lyder ni under Svenska Friidrottsförbundets regler.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 19:10Det är väl ändå bara stelbenta byråkrater och bokstavstroende regeltalibaner som anser att ett lopp till punkt och pricka ska följa SFIFs regler 😉
Ovanstående är knyckt.
Men bra.När det gäller mästerskap så OK 100% regler.
Men om det är blandat typ
Det är väl ändå bara stelbenta byråkrater och bokstavstroende regeltalibaner som anser att ett lopp till punkt och pricka ska följa SFIFs regler 😉
Ovanstående är knyckt.
Men bra.
När det gäller mästerskap så OK 100% regler.
Men om det är blandat typ
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 19:20Inte undra på att du är ateist K-G så som du läser Bibeln...hehehe..!!??!!.
Reglerna ska vara för ALLA och för elit etc så ska man ha "EN" BEDÖMNINGSGRAD samt för andra "EN ANNAN".....De e väl som du brukar köra där nere i Trollhättan...hehehe..!? Förbund
Inte undra på att du är ateist K-G så som du läser Bibeln...hehehe..!!??!!.
Reglerna ska vara för ALLA och för elit etc så ska man ha "EN" BEDÖMNINGSGRAD samt för andra "EN ANNAN".....De e väl som du brukar köra där nere i Trollhättan...hehehe..!? Förbund
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:28Kjelle??????
Håll med om att de två första raderna är kanon.
F-n också att inte JAG kom på det.
Kjelle??????
Håll med om att de två första raderna är kanon.
F-n också att inte JAG kom på det.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:36Funderar bara, tur att ingen så när jag fick en flaska av en officel funktionär på fel ställe av banan i världens största ½mara.
Men reglerna skall anpassa till den nivån personen tävlar på.
Om man får en flaska av en släkting, när man vinnaren kom imål
Funderar bara, tur att ingen så när jag fick en flaska av en officel funktionär på fel ställe av banan i världens största ½mara.
Men reglerna skall anpassa till den nivån personen tävlar på.
Om man får en flaska av en släkting, när man vinnaren kom imål
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:42En stilla undran. Om man som motionär inte behöver bry sig om några/alla regler så undrar jag bara var ni drar gränsen? Är det upp till var och en eller ska man följa de regler som passar min uppfattning eller ska man göra en gallup på plats och följa de
En stilla undran. Om man som motionär inte behöver bry sig om några/alla regler så undrar jag bara var ni drar gränsen? Är det upp till var och en eller ska man följa de regler som passar min uppfattning eller ska man göra en gallup på plats och följa de
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:51Sunt förnuft var regel 1 förr.
Tror det skulle fungera även i dag.Elit - jag älskar dig,
men numera urusel motionär - jag är stolt.Anser det är lättare som elit eller också elitmotionär att tävla på riktigt.
Jag är dock än mer stolt över dessa ickeav
Sunt förnuft var regel 1 förr.
Tror det skulle fungera även i dag.
Elit - jag älskar dig,
men numera urusel motionär - jag är stolt.
Anser det är lättare som elit eller också elitmotionär att tävla på riktigt.
Jag är dock än mer stolt över dessa ickeav
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 20:57Sunt förnuft räcker långt.
Sedan har arrangören tolkningsrätt.
Själv går jag mot rött (om det är bilfritt)
kör lite för fort på 110-väg
Sunt förnuft räcker långt.
Sedan har arrangören tolkningsrätt.
Själv går jag mot rött (om det är bilfritt)
kör lite för fort på 110-väg
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 21:13Om en tävling har en praxis där man ser mellan fingrarna med vissa regelbrott för motionslöparna så tycker jag att det vore bättre om man formaliserade det genom att säga att det är olika regler som gäller för t.ex. första startgrupp och övriga.
På Midna
Om en tävling har en praxis där man ser mellan fingrarna med vissa regelbrott för motionslöparna så tycker jag att det vore bättre om man formaliserade det genom att säga att det är olika regler som gäller för t.ex. första startgrupp och övriga.
På Midna
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 21:26Håller med dig Pontus...tex tidtagningen gäller ju olika för eliten än för motionärerna. Eliten kör efter skottet å vi andra dryga fyra minuterna efteråt kör på chipset..!? Men som halvdan arrangör så vet jag att det nästan blir mera bråk om man basunerar
Håller med dig Pontus...tex tidtagningen gäller ju olika för eliten än för motionärerna. Eliten kör efter skottet å vi andra dryga fyra minuterna efteråt kör på chipset..!? Men som halvdan arrangör så vet jag att det nästan blir mera bråk om man basunerar