Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 10:27Verkar vara Lennart Juhlin som skrivit den artikeln. Dvs expertkommentatorn från konkurrerande kanal...
Verkar vara Lennart Juhlin som skrivit den artikeln. Dvs expertkommentatorn från konkurrerande kanal...
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 10:38Läge för lite oberoende research kanske, nån som har lust att rota i gamla resultatlistor osv?
Läge för lite oberoende research kanske, nån som har lust att rota i gamla resultatlistor osv?
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 11:25Det som A Lennart Juhlin skriver brukar jag tro på. Han är hänsynslöst skeptisk till data och har avslöjat andra lösa påståenden förr. T ex diverse författare som i media berättar om sina idrottsprestationer.
Det som A Lennart Juhlin skriver brukar jag tro på. Han är hänsynslöst skeptisk till data och har avslöjat andra lösa påståenden förr. T ex diverse författare som i media berättar om sina idrottsprestationer.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 12:58Juhlin kan vara rätt bitter ibland, men jag tvivlar inte på att han har rätt när det gäller faktan. Det verkar ju rätt uppenbart att SVT kryddar hans meriter för att göra filmen intressantare. Fast filmen är rätt bra ändå, vad jag kan minnas.
Juhlin kan vara rätt bitter ibland, men jag tvivlar inte på att han har rätt när det gäller faktan. Det verkar ju rätt uppenbart att SVT kryddar hans meriter för att göra filmen intressantare. Fast filmen är rätt bra ändå, vad jag kan minnas.
Quote from ellen olsson on 23 November 2009, 13:06Med tanke på att A. Lennart Juhlin är en fakta- och statistiknörd av guds nåde så tror jag nog att han koll åven i det här fallet. Oberoende granskning är dock aldrig fel. Själv orkar jag inte bry mig i det här fallet...
Med tanke på att A. Lennart Juhlin är en fakta- och statistiknörd av guds nåde så tror jag nog att han koll åven i det här fallet. Oberoende granskning är dock aldrig fel. Själv orkar jag inte bry mig i det här fallet...
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 14:05Personligen tycker jag att det är fullkomligt ointressant hur han har lyckats som löpare. Det var ju inte alls poängen med filmen. Det är hans sätt att leva som är det intressanta så vad Juhlin tycker är enligt mig av noll intresse då han hakar upp sig på
Personligen tycker jag att det är fullkomligt ointressant hur han har lyckats som löpare. Det var ju inte alls poängen med filmen. Det är hans sätt att leva som är det intressanta så vad Juhlin tycker är enligt mig av noll intresse då han hakar upp sig på
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 19:21Jag tyckte det var intressant hur mkt han såg fram emot sin afrika-resa, och hur mkt positivt han sa om det där, men hemma igen så lät det inte som det hade varit så kul.
En annan sak jag tänkte på var att han aldrig verkade glad.
Jag tyckte det var intressant hur mkt han såg fram emot sin afrika-resa, och hur mkt positivt han sa om det där, men hemma igen så lät det inte som det hade varit så kul.
En annan sak jag tänkte på var att han aldrig verkade glad.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:21Hittade denna diskussion om Markus Torgeby..
har en helt annan undran och slänger ut den här.
sitter med en inbjudan till löparläger på Sylarna med just Toregby.
Någon som har erfarenhet från tidigare läger/Torgeby???
Hittade denna diskussion om Markus Torgeby..
har en helt annan undran och slänger ut den här.
sitter med en inbjudan till löparläger på Sylarna med just Toregby.
Någon som har erfarenhet från tidigare läger/Torgeby???
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 15:49Är det ett tältläger?
Är det ett tältläger?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 15:51http://www.svenskaturistforeningen.se/sv/upptack/Omraden/Jamtland/Fjallstationer/STF-Sylarna-Fjallstation/Se--Gora/Kurses-och-aktiviteter1/loparlager/