Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:00Juhlin är ju ett vandrande uppslagsverk, så när han hör ett namn och en beskrivning "elitidrottare" (el motsv.) så hajar han ju till om han inte kan matcha namnet med något resultat i minnesbanken. Kommer ihåg att jag en gång varit hos en kiropraktor, en
Juhlin är ju ett vandrande uppslagsverk, så när han hör ett namn och en beskrivning "elitidrottare" (el motsv.) så hajar han ju till om han inte kan matcha namnet med något resultat i minnesbanken. Kommer ihåg att jag en gång varit hos en kiropraktor, en
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:13Rätt gissat Per 🙂
inget tält-läger.vad tror ni?
Rätt gissat Per 🙂
inget tält-läger.
vad tror ni?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:23Jag tycker det låter helt fantastiskt kul. Miljön runt Sylarna är ju sjukt vacker och jag tror att han kan vara väldigt intressant att lyssna på eftersom han verkar tänka lite annorlunda om mångt och mycket. Skulle gärna åka själv men tror det är väl stor
Jag tycker det låter helt fantastiskt kul. Miljön runt Sylarna är ju sjukt vacker och jag tror att han kan vara väldigt intressant att lyssna på eftersom han verkar tänka lite annorlunda om mångt och mycket. Skulle gärna åka själv men tror det är väl stor
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 16:44redan fulltecknat !!
shit
jag tyckte att det lät spännande.
redan fulltecknat !!
shit
jag tyckte att det lät spännande.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 17:10Underbart, vilken tur att inte Julin (vi kanske kan kalla honom ALJ) sett tråden med sitt efternamn konsekvent felstavat
Underbart, vilken tur att inte Julin (vi kanske kan kalla honom ALJ) sett tråden med sitt efternamn konsekvent felstavat
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 18:57Är det någon som har en fungerande länk till filmen som det postades om i början av tråden? Är jättenyfiken, men länken verkar inte längre fungera, eller rättade sagt jag har lyckats ladda ner något på ynka 210 bytes som Quicktime inte vill kännas vid (oc
Är det någon som har en fungerande länk till filmen som det postades om i början av tråden? Är jättenyfiken, men länken verkar inte längre fungera, eller rättade sagt jag har lyckats ladda ner något på ynka 210 bytes som Quicktime inte vill kännas vid (oc
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 19:18Den gick förut att ladda hem som DVD från piratebay. Det är möjligt att jag gjorde det men det skulle jag inte erkänna även om det skulle ha hänt, för sånt är ju olagligt.
Den gick förut att ladda hem som DVD från piratebay. Det är möjligt att jag gjorde det men det skulle jag inte erkänna även om det skulle ha hänt, för sånt är ju olagligt.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 19:20.
.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 21:51det finns 10 min på helionfilm som prov.
det finns 10 min på helionfilm som prov.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 09:18Nu var väl Julins ord innan dessa resultat och handlade mer om ungdomsåren men 30.31 på 10 000m 2007 och 1.07.57 på GBG-varvet 2006 får väl betraktas som svensk elit.
Jag tycker det vore riktigt kul att vara med denne man på ett löparläger i fjällmiljö
Nu var väl Julins ord innan dessa resultat och handlade mer om ungdomsåren men 30.31 på 10 000m 2007 och 1.07.57 på GBG-varvet 2006 får väl betraktas som svensk elit.
Jag tycker det vore riktigt kul att vara med denne man på ett löparläger i fjällmiljö