Quote from Guest on 21 May 2013, 18:06Det finns inte, åtminstone inte än. Trist, tycker jag, så jag gör ett försök att se om det finns intresse! Är nyinflyttad i Danderyd och det vore grymt kul att hitta någon eller några likasinnade att springa med. Jag är 27 år, springer milen på ca 55 min
Det finns inte, åtminstone inte än. Trist, tycker jag, så jag gör ett försök att se om det finns intresse! Är nyinflyttad i Danderyd och det vore grymt kul att hitta någon eller några likasinnade att springa med. Jag är 27 år, springer milen på ca 55 min
Quote from Funbeat user on 21 May 2013, 18:16Hej! Var i Danderyd bor du? Jag bor i Edsberg, Sollentuna och springer bland annat i Rinkebyskogen och Edsviken då och då. Jag tackar inte nej till sällskap. Jag gör milen på ca 47 minuter som bäst och ska också springa Lidingöloppet i höst. Kuperat är in
Hej! Var i Danderyd bor du? Jag bor i Edsberg, Sollentuna och springer bland annat i Rinkebyskogen och Edsviken då och då. Jag tackar inte nej till sällskap. Jag gör milen på ca 47 minuter som bäst och ska också springa Lidingöloppet i höst. Kuperat är in
Quote from Funbeat user on 22 May 2013, 21:00Jag bor för tillfället i Djursholm, flyttar förhoppningsvis i höst. Fram tills dess hänger jag gärna med.
Springer milen på typ 48. Nu blir det maran nästa vecka sen så tänkte jag också springa Lidingö 🙂
Hänger gärna på halvlånga långpass (runt 2 mil)
Jag bor för tillfället i Djursholm, flyttar förhoppningsvis i höst. Fram tills dess hänger jag gärna med.
Springer milen på typ 48. Nu blir det maran nästa vecka sen så tänkte jag också springa Lidingö 🙂
Hänger gärna på halvlånga långpass (runt 2 mil)
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 08:51Bor i Vaxholm, men pendlar nästan varje dag förbi Danderyd. Kan tänka mig att hänga på när / om tillfälle ges.
Bor i Vaxholm, men pendlar nästan varje dag förbi Danderyd. Kan tänka mig att hänga på när / om tillfälle ges.
Quote from Funbeat user on 6 June 2013, 20:49Oj shit, här har det kommit svar! Började ge upp hoppet där efter en vecka, kul! 🙂 Jag bor i höjd med Danderyds kyrka, precis vid Rinkebyskogen. Brukar springa en runda mot Sollentunahållet till Sätra äng, sen ner längs Edsviken till Djursholm, och tillb
Oj shit, här har det kommit svar! Började ge upp hoppet där efter en vecka, kul! 🙂 Jag bor i höjd med Danderyds kyrka, precis vid Rinkebyskogen. Brukar springa en runda mot Sollentunahållet till Sätra äng, sen ner längs Edsviken till Djursholm, och tillb
Quote from Funbeat user on 6 June 2013, 20:59Om tempot passar hakar jag gärna på en bit när ni långpassar. Jag bor i Täby men det blir en bra uppvärmning för mig att mötas nånstans i Danderyd. Jag brukar hålla mina långpass mellan 6:00 och 6.20 beroende på dagsform. Och för asfaltsrundor är jag en u
Om tempot passar hakar jag gärna på en bit när ni långpassar. Jag bor i Täby men det blir en bra uppvärmning för mig att mötas nånstans i Danderyd. Jag brukar hålla mina långpass mellan 6:00 och 6.20 beroende på dagsform. Och för asfaltsrundor är jag en u
Quote from Funbeat user on 6 June 2013, 22:14Bor i Ekhagen och kan tänka mig att hänga med på något långpass i 6:00-tempo då och då.
Kan också tipsa om att Täby IS har löpträning vissa kvällar.
Bor i Ekhagen och kan tänka mig att hänga med på något långpass i 6:00-tempo då och då.
Kan också tipsa om att Täby IS har löpträning vissa kvällar.
Quote from Funbeat user on 7 June 2013, 16:54Jag bor i Soltorp, ungefär vid kevingeringen och springer milen på ca 60 min en bra dag :). Om du inte avskräcks av mitt långsamma tempo springer jag gärna tillsammans :)... Springer antingen i rinkebyskogen eller längs vattnet mot Sätra äng.
Jag bor i Soltorp, ungefär vid kevingeringen och springer milen på ca 60 min en bra dag :). Om du inte avskräcks av mitt långsamma tempo springer jag gärna tillsammans :)... Springer antingen i rinkebyskogen eller längs vattnet mot Sätra äng.
Quote from Funbeat user on 7 June 2013, 18:34Ah, va kul! Det verkar ju finnas rätt mycket intresse för löpsällskap! Vi kan väl försöka köra igång lite lätt med en gång i veckan, så får den som kan och vill dyka upp? Sen kanske det inte passar alla riktigt, men då vi kan styra en gång till i veckan i
Ah, va kul! Det verkar ju finnas rätt mycket intresse för löpsällskap! Vi kan väl försöka köra igång lite lätt med en gång i veckan, så får den som kan och vill dyka upp? Sen kanske det inte passar alla riktigt, men då vi kan styra en gång till i veckan i
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 20:37Jag bumpar den här tråden, är fortfarande sugen på löpning imorrn! 🙂 Den som är sugen att följa med på en milrunda i lagom tempo kan väl skriva det här bara, eller PMa mig. Nån gång efter jobbet, är flexibel men 18-19 tiden passar mig bra. Får jag inget
Jag bumpar den här tråden, är fortfarande sugen på löpning imorrn! 🙂 Den som är sugen att följa med på en milrunda i lagom tempo kan väl skriva det här bara, eller PMa mig. Nån gång efter jobbet, är flexibel men 18-19 tiden passar mig bra. Får jag inget