Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpargrupp i Danderyd!
You need to log in to create posts and topics.

Ah, va synd! En annan vältrar sig inte i den dekadens som semester innebär. Vi kan väl göra så här så länge då - jag springer några ggr i veckan med jämna mellanrum i här hela sommaren, pm:a mig eller skriv här om någon vill ha sällskap på sin runda i Dan

Markus
Jag kommer vilja springa lite mellanlånga pass i trakterna. Drar på semester en vecka i helgen men hör av mig när jag är hemma igen!

Alltså jag springer så fruktansvärt sakta, hade tänkt höra om nån ville hänga med på min 7km runda ikväll, men njää det ger er inte ett skit att springa med mig :p.

Istället tänkte jag kolla om ni springer några intervaller eller någon backträning? Där

Rebecca, jag springer också sakta!
Tyvärr kan jag inte ikväll o är borta på semester nu en vecka men sen ses jag gärna och springer en lugn runda ihop!

Haha, jag LOVAR dig att jag springer långsammare ;)... tar mig runt 5km på 31 min en bra dag, ska jag springa i ett bekvämt tempo hamnar jag runt 7-7.30/km. Duger det tempot springer jag gärna :)... Har du facebook? Kikar inte direkt in här särskilt ofta

Rebecca då ligger vi typ lika i tempo!

Äh, tempot är som sagt sekundärt! 🙂 Intervallträning låter intressant! Är gärna med på något sånt framöver.

Vad kul med en till långsamlöpare Josefin! Det låter ju super :).

Sedan får ju såklart gärna vem som helst följa med som tycker det känns okej med riktigt långsamt tempo, jag brukar nästan få dåligt samvete över att springa med människor som egentligen

Spontanintervallträning på Danderyds IP kunde vara en idé.

Hej

Jag tänkte köra långpass runt Edsviken på söndag.
Jag startar i Kärrdal och tänkte hålla runt 7-7.30tempo.
Vill någon hänga på så är det bara att höra av sig till mig, startid är ännu inte bestämt, men antagligen runt 10