Quote from Funbeat user on 24 July 2013, 17:16Misstänkte det :). Söndag då?
Annars kör jag ett intervallpass i veckan så jag kommer att köra nästa v också!
Misstänkte det :). Söndag då?
Annars kör jag ett intervallpass i veckan så jag kommer att köra nästa v också!
Quote from Funbeat user on 25 July 2013, 00:09Söndag skulle funka. När i så fall?
Söndag skulle funka. När i så fall?
Quote from Funbeat user on 25 July 2013, 10:54Jag jobbar till 18, så strax innan 19? Det är ju inte ens sent :p.
Jag jobbar till 18, så strax innan 19? Det är ju inte ens sent :p.
Quote from Funbeat user on 25 July 2013, 16:39OK, det funkar! Jag dyker upp ca 18.45 eller så.
OK, det funkar! Jag dyker upp ca 18.45 eller så.
Quote from Funbeat user on 26 July 2013, 09:43Vad kul!!
Markus Lindberg, vill du också hänga med?
Vad kul!!
Markus Lindberg, vill du också hänga med?
Quote from Funbeat user on 26 July 2013, 13:30Preliminärt - ja! Vi får se hur det känns på söndagen, tänkte köra en lite längre vända imorrn här. Hojtar till om jag känner att det blir för tufft!
Preliminärt - ja! Vi får se hur det känns på söndagen, tänkte köra en lite längre vända imorrn här. Hojtar till om jag känner att det blir för tufft!
Quote from Funbeat user on 26 July 2013, 14:48Alright, hojta till här hur det blir bara :)!
Alright, hojta till här hur det blir bara :)!
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 08:41Tack för igår Tomas och Markus!! Tycker vi ska köra ett intervallpass/vecka om intresse finns :). Det var kul att träffa er och se att man kan springa fort ;)!
Tack för igår Tomas och Markus!! Tycker vi ska köra ett intervallpass/vecka om intresse finns :). Det var kul att träffa er och se att man kan springa fort ;)!
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 14:06Tack för sällskapet, det var kul! Jag hänger gärna på igen i mån av tid. Kanske någon annan som vill hänga på nu när det visar sig bli av!
Tack för sällskapet, det var kul! Jag hänger gärna på igen i mån av tid. Kanske någon annan som vill hänga på nu när det visar sig bli av!
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 15:15Tack själva! Man pressar sig liiite mer när man springer med andra, jättekul! Hoppas att vi kan köra fler ggr och att någon ytterligare ansluter.
Tack själva! Man pressar sig liiite mer när man springer med andra, jättekul! Hoppas att vi kan köra fler ggr och att någon ytterligare ansluter.