Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 13:02Kan vi inte köra intervaller på lördag då? Jag slutar 18, så om jag cyklar istället för springer kan jag vara vid dagy ca kvart-tio i 7.
Kan vi inte köra intervaller på lördag då? Jag slutar 18, så om jag cyklar istället för springer kan jag vara vid dagy ca kvart-tio i 7.
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 13:31Jag vill gärna springa på lördag vid angiven tid. Inte så poppis hemma kanske, men jag ska försöka ta mig iväg. Vore jättekul. Jag har inte sprungit på bana sedan 2002! Funderar på 4x400 m 1 min vila eller möjligen stege. Det sistnämnda verkar ni kalla fö
Jag vill gärna springa på lördag vid angiven tid. Inte så poppis hemma kanske, men jag ska försöka ta mig iväg. Vore jättekul. Jag har inte sprungit på bana sedan 2002! Funderar på 4x400 m 1 min vila eller möjligen stege. Det sistnämnda verkar ni kalla fö
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 16:18Ja man kan stå vid löparbanan på kvällstid :)! Annars finns det en parkering man kan stå på bara 100 m ifrån, så det är gott om parkeringsplatser!
Ja man kan stå vid löparbanan på kvällstid :)! Annars finns det en parkering man kan stå på bara 100 m ifrån, så det är gott om parkeringsplatser!
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 16:43Nu på lördag kan jag inte ansluta, och nästa helg är jag borta. Jag hoppar förhoppningsvis med om två helger igen! 🙂
Nu på lördag kan jag inte ansluta, och nästa helg är jag borta. Jag hoppar förhoppningsvis med om två helger igen! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 22:47Det har kört ihop sig för mig också de närmaste kvällarna! Jag hoppar på igen efter mina resor om typ två veckor.
Det har kört ihop sig för mig också de närmaste kvällarna! Jag hoppar på igen efter mina resor om typ två veckor.
Quote from Funbeat user on 1 August 2013, 23:10Eftersom jag nu frågade efter supertusingar så får jag väl lov att dyka upp, så jag kommer gärna 18:50 på lördag. Kan även tänka mig andra intervall-varianter, inte så noga. Mest skoj att springa på bana, då jag inte gjort det på massor av år.
Närsomhelst
Eftersom jag nu frågade efter supertusingar så får jag väl lov att dyka upp, så jag kommer gärna 18:50 på lördag. Kan även tänka mig andra intervall-varianter, inte så noga. Mest skoj att springa på bana, då jag inte gjort det på massor av år.
Närsomhelst
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 09:09Tack för info om parkering. Jag ser till att vara där på lördag ca kl. 18:50.
Tack för info om parkering. Jag ser till att vara där på lördag ca kl. 18:50.
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 13:49Vad kul, då ses vi då! Vi får se hur hårt jag kör, ska springa långpass idag...
Vad kul, då ses vi då! Vi får se hur hårt jag kör, ska springa långpass idag...
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 22:26Tack för idag, Rebecca och Anders! Det var väldigt trevligt att få träna med andra löpare för omväxlings skull. Får se vad jag har för träningsvärk imorgon...
Tack för idag, Rebecca och Anders! Det var väldigt trevligt att få träna med andra löpare för omväxlings skull. Får se vad jag har för träningsvärk imorgon...
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 01:19Ja, stort tack för idag. Det var kul. Vi lyckades ju ändå hålla hyfsat rätt tempo i våra supertusingar, trots vår oerfarenhet.
Jag kom upp i 182 i puls, så det var nog ett rätt så bra pass.(Blev t.o.m. inspirerad av MC-pratet så att jag ställde på min o
Ja, stort tack för idag. Det var kul. Vi lyckades ju ändå hålla hyfsat rätt tempo i våra supertusingar, trots vår oerfarenhet.
Jag kom upp i 182 i puls, så det var nog ett rätt så bra pass.
(Blev t.o.m. inspirerad av MC-pratet så att jag ställde på min o