Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpargrupp i Danderyd!
You need to log in to create posts and topics.

Kan vi inte köra intervaller på lördag då? Jag slutar 18, så om jag cyklar istället för springer kan jag vara vid dagy ca kvart-tio i 7.

Jag vill gärna springa på lördag vid angiven tid. Inte så poppis hemma kanske, men jag ska försöka ta mig iväg. Vore jättekul. Jag har inte sprungit på bana sedan 2002! Funderar på 4x400 m 1 min vila eller möjligen stege. Det sistnämnda verkar ni kalla fö

Ja man kan stå vid löparbanan på kvällstid :)! Annars finns det en parkering man kan stå på bara 100 m ifrån, så det är gott om parkeringsplatser!

Nu på lördag kan jag inte ansluta, och nästa helg är jag borta. Jag hoppar förhoppningsvis med om två helger igen! 🙂

Det har kört ihop sig för mig också de närmaste kvällarna! Jag hoppar på igen efter mina resor om typ två veckor.

Eftersom jag nu frågade efter supertusingar så får jag väl lov att dyka upp, så jag kommer gärna 18:50 på lördag. Kan även tänka mig andra intervall-varianter, inte så noga. Mest skoj att springa på bana, då jag inte gjort det på massor av år.
Närsomhelst

Tack för info om parkering. Jag ser till att vara där på lördag ca kl. 18:50.

Vad kul, då ses vi då! Vi får se hur hårt jag kör, ska springa långpass idag...

Tack för idag, Rebecca och Anders! Det var väldigt trevligt att få träna med andra löpare för omväxlings skull. Får se vad jag har för träningsvärk imorgon...

Ja, stort tack för idag. Det var kul. Vi lyckades ju ändå hålla hyfsat rätt tempo i våra supertusingar, trots vår oerfarenhet.
Jag kom upp i 182 i puls, så det var nog ett rätt så bra pass.

(Blev t.o.m. inspirerad av MC-pratet så att jag ställde på min o