Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpargrupp i Danderyd!
You need to log in to create posts and topics.

Ja någon lite långsammare vore ju kul 😉 ni är ju så förbaskat snabba i jämförelse!

Jag tyckte att du drog på ganska bra Rebecca. Du kommer nog att utvecklas snabbt också.

Helt klart blir man snabbare med tiden, vänta bara! 🙂

Jag hänger gärna på från och med nästa vecka. Tror inte jag hinner denna vecka. Jag kommer att börja ett nytt jobb den 12 augusti och då kommer jag passera Danderyds gymnasium 5 dagar i veckan. 🙂 18:30-19-tiden passar bra för mig. Gärna tidigare än så,

Kör ni intervaller på löparbanorna, någon backe, eller längst nåt spår/väg?
Det vore skoj att testa supertusingar på löparbana, någon gång, om det kan vara intressant?

Ja vi får hoppas att utvecklingen går fort! Jag sprang ju väldigt mycket fortare än jag tänkt mig, endomondo visade snittid på 6:04, vilket ju var snitt med pauserna också, så jag drog ju på som tusan och sprang typ 30 sek snabbare än målet! Tack för den

Man springer 100+200+300+400 (=1000), med 30 s vila mellan varje, i stället för 1000 m direkt, men då med lite högre tempo än en vanlig 1000 m-intervall. Sedan ett antal sådana, t.ex. 3-4, med lite längre vila/gå/jogg mellan varje. Bättre beskrivet här: h

Vad kul, det låter väldigt utmanande om inte annat ;)!

Jag är absolut på, det som inte dödar det härdar, brukar man väl säga...

Jag bor i Bergshamra och hakar gärna på om ni tänker er något nytt intervallpass eller annan runda framöver. 🙂

Jag kör gärna supertusingar nån dag. På söndag åker jag på tjänsteresa, och sedan kort semesterresa, men om nån vill köra innan dess är jag på.