Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpargrupp i Danderyd!
You need to log in to create posts and topics.

Edsviken runt vore kul att prova nån gång, tyvärr lär jag blåsa av min långtur imorrn efter lite blåsor jag fick när jag provade Extremspåret i Ursvik igår, fötterna måste återhämta sig lite 🙂 Det blir nog en långtur nästa helg dock, och nån kortare vänd

Tänkte köra en tur i Danderyd imorrn, ca en mil. Kanske lite mindre, kanske lite mer. Hojta om nån vill följa med!

Var och när? Jag bor i Enebyberg, men kan ta mig till start på annan plats om det behövs.

Det blir efter jobbet, en annan jobbar ju fortfarande... :/ Om du kommer från Enebyberg blir det ju perfekt att utgå från där jag bor! Där Edsbergsvägen möter Enebybergsvägen, vid Roslagsleden början. Tänkte köra ner mot Sätra äng och sen längs vattnet ne

Tänkte fylla Camelbaken och köra ett lite längre pass imorgon i det fina vädret, 2-3 mil. Lugnt tempo, ca 6:30 kanske. Den som känner sig manad får gärna ansluta 🙂

Någon som vill hänga på och köra intervaller vid Danderyds gymnasium på torsdag?

Jag följer gärna med, om det går för sig! Har rätt liten erfarenhet av intervallträning och hur man kan lägga upp det, så man kanske kan lära sig ett och annat 🙂 Blir det på eftermiddag/kväll? Lägger in en liten reservation för att jag kanske måste banga

Om vi kan göra det på fredag istället, kan jag!

Fredag är okej, dock slutar jag 20 då... Är hemma till 20.30 så om det är okej att köra strax innan 21 är det okej för mig :). (Nej jag festar inte på fredagskvällar ;)).

Hm, nej det blir lite för sent för mig. Hojta till om du vill köra nån gång nästa vecka.