Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpargrupp i Danderyd!
You need to log in to create posts and topics.

Onsdagar går dessvärre inte för mig då jag jobbar till 20 i Heron City. Någon annan dag är att föredra om ni vill ha en riktigt långsam typ med.

Torsdagar? 🙂 Tempot är sekundärt!

Jag är på torsdagar!
Dock ej imorgon men från nästa vecka!

Perfekt, då är vi åtminstone 2 st till nästa torsdag! 🙂 Idag vet jag inte heller om jag är så sugen, det verkar ska hällregna på em/kvällen.

Hmm, trist! Det är som sagt synd att det inte passar alla, men det är nog oundvikligt. Det kan ju åtgärdas genom att köra fler tillfällen. Om någon är öppen för att köra ett pass på helgen t.ex. är jag gärna med? Samtidigt kanske fler tillfällen att köra

Jag gillar idén men jag tror så här:
Om jag ska vara med och springa så vill jag i förväg, utöver dag och tid, veta ungefär vilket tempo gruppen planerar att hålla och hur långt den tänker springa. För om alla springer mycket snabbare blir det inte kul fö

En sån tur hakar jag gärna på, tempo ca 6:00. Jag bor ju precis vid Rinkeby norra, så för egen del passar det bra. Nu i helgen passar sämre för mig, det är lite midsommaraktiviteter och besök som står på schemat, men kommande helger tar jag gärna en tur.

Någon som var sugen imorrn? 🙂 Jag tänkte att jag sticker ut vid 18.00-snåret. Lagom tempo, ca en mil.

Finns det intresse att göra sällskap på en löptur imorgon? Lär nog bli kring 19-20-tiden tror jag. Tänkte även köra en vända i helgen om någon har lust att följa med! 🙂

Hej!
Semestertider stundar och jag har inte längre vägarna förbi Danderyd. Men är på igen från början/mitten av augusti.