Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 09:07Ja det var jättekul att träffa er! Hoppas vi kan pussla ihop någon fler gång :-). Supertusingar kör jag gärna igen, även om det var väldans jobbigt, ska bara planera lite bättre så jag inte måste dra efter 2 omgångar :-).
Ja det var jättekul att träffa er! Hoppas vi kan pussla ihop någon fler gång :-). Supertusingar kör jag gärna igen, även om det var väldans jobbigt, ska bara planera lite bättre så jag inte måste dra efter 2 omgångar :-).
Quote from Funbeat user on 5 August 2013, 19:56Hej! Jag bor i Sollentuna och är också gärna med och springer någon gång. Behöver lite pepp för att köra de där underbara intervallpassen:-)
Hej! Jag bor i Sollentuna och är också gärna med och springer någon gång. Behöver lite pepp för att köra de där underbara intervallpassen:-)
Quote from Funbeat user on 5 August 2013, 20:56Du är välkommen Jim! Vi har inte valt någon fast dag eller någon särskild typ av träning. Det är ju litet upp till var och en beroende på var vi befinner på för nivå och vilka mål vi har, men bara att vi är flera som tränar samtidigt är peppande! Ingentin
Du är välkommen Jim! Vi har inte valt någon fast dag eller någon särskild typ av träning. Det är ju litet upp till var och en beroende på var vi befinner på för nivå och vilka mål vi har, men bara att vi är flera som tränar samtidigt är peppande! Ingentin
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 09:21Bara som information så har Täby IS en motions löpgrupp som i sig delar upp sig i 5-6 grupper efter nivå med en jätte bra ledare Mikaela. Dom tränar måndagar 18:30 Ensta, plus någon dag till i veckan och extra innomhus träningar på vintern.
Det är även en
Bara som information så har Täby IS en motions löpgrupp som i sig delar upp sig i 5-6 grupper efter nivå med en jätte bra ledare Mikaela. Dom tränar måndagar 18:30 Ensta, plus någon dag till i veckan och extra innomhus träningar på vintern.
Det är även en
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 14:34Ulrica: Men vad du är gullig! Tycker vi ska boka in en dag och köra snart igen :)!!
Någon som är sugen? Känns som att det är jag som tvingar folk att springa med mig här, haha!
Mikael: Intressant! Har du någon länk till deras FB-sida? Sökte lite utan
Ulrica: Men vad du är gullig! Tycker vi ska boka in en dag och köra snart igen :)!!
Någon som är sugen? Känns som att det är jag som tvingar folk att springa med mig här, haha!
Mikael: Intressant! Har du någon länk till deras FB-sida? Sökte lite utan
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 14:41Rebecca så fort mina ben återhämtat sig efter söndagens spektakel så är jag jättegärna med och springer i sällskap!!
Rebecca så fort mina ben återhämtat sig efter söndagens spektakel så är jag jättegärna med och springer i sällskap!!
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 14:45Du är så välkommen! Visst är det du som springer i ungefär samma tempo som mig? 7:00-7:15 typ?
Du är så välkommen! Visst är det du som springer i ungefär samma tempo som mig? 7:00-7:15 typ?
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 14:52Rebecca, jag springer gärna runt 7-tempo på vanliga pass ja!
Sen kan jag gärna pressa lite snabbare om vi ska köra intervaller! 🙂
Men vanliga rundor ligger jag gärna därikring helt klart så jag kör gärna lite sällskapsrundor! Framförallt till hösten sen
Rebecca, jag springer gärna runt 7-tempo på vanliga pass ja!
Sen kan jag gärna pressa lite snabbare om vi ska köra intervaller! 🙂
Men vanliga rundor ligger jag gärna därikring helt klart så jag kör gärna lite sällskapsrundor! Framförallt till hösten sen
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 16:24Det skulle ju vara jätteskönt med sällskap sen när det börjar bli mörkt och ruskigt! Det kör vi på tycker jag :)!
Det skulle ju vara jätteskönt med sällskap sen när det börjar bli mörkt och ruskigt! Det kör vi på tycker jag :)!
Quote from Funbeat user on 6 August 2013, 16:58Jag tror att jag kan i princip när som helst från tors em och resten av veckan, men du hade väl lite sena arbetstider, Rebecca, så det är kanske besvärligast för dig att hitta någon tid? Jag tyckte det var jätteskoj med intervaller på bana, om än jobbigt,
Jag tror att jag kan i princip när som helst från tors em och resten av veckan, men du hade väl lite sena arbetstider, Rebecca, så det är kanske besvärligast för dig att hitta någon tid? Jag tyckte det var jätteskoj med intervaller på bana, om än jobbigt,