Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpargrupp i Danderyd!
You need to log in to create posts and topics.

Jag kan lördag och söndag, på dagtid! Första gången jag inte jobbar helg sen... april tror jag. Nån som är sugen på att köra?

Sugen är jag allt, men vet ännu inte om jag kan få in det i övrigt schema för jobb, familj o övrig träning. Bestäm ni en tid som passar er, så hänger jag på om det funkar.

Onsdag kväll, torsdag kväll eller fredag?

Både onsdag o torsdag funkar för min del. Som det ser ut nu, får jag väl tillägga.

Hej,
Tänkte köra intervaller enligt programmet på TSM inför halvmaran på Danderyds IP ikväll. Någon som är suger på samma sak? Landar ca 16.30 på Bromma och byter om på SATS. Är nog redo att springa vid 17.30/18 tiden.

torsdag eller fredag skulle funka för mig.

Hej! Jag hoppar också in i den här diskussionen. Bor i Stocksund och hakar gärna på löpning i grupp någon gång i veckan. Springer milen på 50 en bra dag.

Har inte riktigt fått grepp om ert upplägg här. Någon lägger ut var och när de ska springa och de so

Jag har varit lite trött och hängig några dar men om jag känner mig tillräckligt intervallpigg så kör jag gärna i morgon, nån gång efter kl. 17. Fler?

Jag kan i morgon också. Någon gång mellan 17-18 passa mig bra.

Det kan hända att jag dyker upp och kör ett kortare intervallpass om det inte krockar med något annat.