Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpargrupp i Danderyd!
You need to log in to create posts and topics.

Jag är gärna med i morgon. När kör vi? 18?

18 funkar för mig.

Jag kommer inte i morgon: Har just anmält mig till backträning med cykelklubben. Hoppas på nästa gång i stället.

OK, jag dyker upp kl 18 och hoppas på så mycket sällskap som möjligt. Samling vid mållinjen!

Kul! Jag räknar med att finnas på plats i stort sett uppvärmd och nästan redo att köra i gång vid 18 i kväll.

Och eftersom jag har sett olika träffpunkter tidigare i tråden vill jag förtydliga att jag finns på banorna vid Danderyds gymnasium (inte Valle

Jag siktar på att vara på plats på banorna uppvärmd och klar klockan 18:00 så att jag sen kan träna, jogga ner och ändå med säkerhet hinna hem och se Abeba springa 1500 meter.

OK, jag ser till att vara nästan färdiguppvärmd kl 18. Och ja, vid gymnasiets IP!

Kul att ses, Tomas!
Och tack för pep; även om alla springer utifrån sina förutsättningar så underlättade det bara av att se Mackan och Tomas springa nånstans där i fjärran.

Tack själv! Det var jättekul att träffa er; alltid kul att träffa andra som har samma intresse. Sen är det påtagligt att man får en liten extra kick när man springer med andra, tack för det! Hoppas vi får till fler pass.

Du såg starkt ut ikväll för övrig

Å tack, jag hoppas att du har rätt. Det var tufft i kväll men jag var ändå glad när jag joggade därifrån för det kändes så givande och det var kul att trycka upp farten.

Lycka till nästa helg!