Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparklocka för löpning
You need to log in to create posts and topics.

Kapar tråden då TS fått svar och jag gått i klockköpartankar ett tag. Jag undrar lite över 310ans storlek och passform på en kvinnoarm. Inte för att jag är den späda typen, men jag upplever att klockan ser väldigt stor och klumpig ut. Erfarenheter av dett

Min fru tyckte hon blev sned i ryggen då hon sprang med min 305a 😀
Men jag har sett andra kvinnor använda både 305an och 310an.

Jag springer med en 305a, tycker den kunde vara liiite nättare, armbandet borde gå att dra åt mer ... men det går.

Jag har precis köpt en 610 då batteriet dog på min tre år gamla 305a, den kan det mesta som 305an kunde men är mycket nättare och med touch screen. Det den inte klarar är att lägga in rutter som man kan följa.
Men egentligen hade jag nog kunnat nöjt mig m

Garmin 410 passar inte alls bra på min späda handled, men eftersom jag osedd lät ena sonen köpa en till mig och en till honom så får den duga! Den var rejält billig pga nyetablering av butik i Täby C, så vi passade på att köpa en bra klocka till ett bra p

Grattis Rikard till din nya klocka! Hoppas den får dig att springa lite snabbare...

Linda... Själv är jag kille men har sprungit ihop med många tjejer som liksom mig har 305:an och aldrig hört någon egentligen klaga på storleken. Den kan tyckas vara lite

Jag har smala handleder och har provat både 305 och 310. 305:an får jag inte att sitta bra hur mycket jag än drar åt bandet, själva klockan är för bred. 310 däremot tycker jag sitter bra.

Tack för bra svar. Skulle inte kalla mig späd, men har ändå mindre händer och armar än genomsnittsmannen (upplever jag).

Jag får helt enkelt klura vidare och se om det blir en motivationspresent när höststormarna börjar svepa in.