Quote from Guest on 28 December 2008, 16:25Vad har ni på huvudet nu i minusgraderna?
Ska köpa mig en mössa som inte är i konstmaterial - då jag håller på att svettas ihjäl iden.Rekommendationer?
Vad har ni på huvudet nu i minusgraderna?
Ska köpa mig en mössa som inte är i konstmaterial - då jag håller på att svettas ihjäl iden.
Rekommendationer?
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 16:35Se ifall du kan hitta en tunn yllemössa ifall du inte vill ha konstmaterial.
Se ifall du kan hitta en tunn yllemössa ifall du inte vill ha konstmaterial.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 16:50Jag kör med Buffar året om, och fryser du om öronen finns det en vinterversion. Perfekt att använda då den kan vara bland annat mössa, pannband till balaklava.
http://www.buffsverige.se/buff_film.htm
Jag kör med Buffar året om, och fryser du om öronen finns det en vinterversion. Perfekt att använda då den kan vara bland annat mössa, pannband till balaklava.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 16:54En proffsigare variant.
http://www.pixbox.se/pic_show_id1357180.html
En proffsigare variant.
http://www.pixbox.se/pic_show_id1357180.html
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 17:09Tack för den länken Sören! (t+) Nu kan man ju variera looken lite 🙂
Tack för den länken Sören! (t+) Nu kan man ju variera looken lite 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 17:35Om man inte vill ha konstfiber är ylle enda alternativet, men vad har du emot funktionsmaterial? Jag har en windstopper-mössa från Haglöfs som är ett av mina absoluta favoritplagg. (L)
Om man inte vill ha konstfiber är ylle enda alternativet, men vad har du emot funktionsmaterial? Jag har en windstopper-mössa från Haglöfs som är ett av mina absoluta favoritplagg. (L)
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 18:11Har en gammal o ganska tunn Newline-mössa som nästan aldrig blir för varm - eller kall - och har klarat massor med tvättar förvånansvärt bra. Man får komplettera med öronlappar om det är riktigt kallt eller kallt + blåsigt.
Har en gammal o ganska tunn Newline-mössa som nästan aldrig blir för varm - eller kall - och har klarat massor med tvättar förvånansvärt bra. Man får komplettera med öronlappar om det är riktigt kallt eller kallt + blåsigt.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 20:18Har en Nike cap i f-material. Den är OK så länge den sitter på. Tar man av den 30 sekunder så är det sen som att dra en uppblött tidning över skallen. Fy satan!
Under dagens 9-timmars Långpass (så fick jag skryta om det också 🙂 så blev det en vanlig mö
Har en Nike cap i f-material. Den är OK så länge den sitter på. Tar man av den 30 sekunder så är det sen som att dra en uppblött tidning över skallen. Fy satan!
Under dagens 9-timmars Långpass (så fick jag skryta om det också 🙂 så blev det en vanlig mö
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 22:40Brukar köra med en keps från Craft. Är det kallt har jag en Buff under kepsen. Lätt att justera värmen med Buffen.
Brukar köra med en keps från Craft. Är det kallt har jag en Buff under kepsen. Lätt att justera värmen med Buffen.
Quote from Funbeat user on 28 December 2008, 23:19Jag fixar inte heller mössa - svettas massor då så just nu kör jag med ett brett (6-7 cm) svettband
Jag fixar inte heller mössa - svettas massor då så just nu kör jag med ett brett (6-7 cm) svettband