Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparmössa
You need to log in to create posts and topics.

Hur är buffarna storleksmässigt? Funderar på att beställa en men har rätt litet huvud och vill ju inte att den ska åka ner eller så..

Du får vika ut öronen, fast det skiljer säkert mellan olika fabrikat(på buffarna, inte dina öron)

Elin, det är One Size, men dom är ju enormt stretchiga

Var inne och kollade lite mer och såg att det även fanns jr storlek, kanske ska ta en sån istället..

Har du verkligen mindre huvud än storlek 53?

Tycker en buff borde funka till en vuxen människa. Vi borde nog driva ut den här tråden på hur Isak tycker buffen var! Nä, inte bra alls!

Köp inte buff om du har skalle som en bebis!

Jag har faktiskt en jr Buff. I vissa fall funkar den bättre än de stora jag har. Mitt huvud är litet.

Mätte mitt lilla huvud, 53,5 har jag i hattmått 😉 Brukar få köpa jr strl på kepsar så det gäller väl antagligen för buffar också..

"Du ger faan i att kommentera dom här inläggen"....sa min hustru just....å jag som bara ville vara typ normal,snäll och hjälpsam....
En del tjejer som min hustru då vet nada,noll,zero om löpning å dessa oerhörda svårigheter och vedermödor vi har med utsty

Elin elin: jag har en svart jr från addnature. Den är nästan lite för liten för mig, har nog inte så litet huvud. Var lite snabb när jag beställde, såg bara att den var svart. Men den passar säkert dig om du har litet huvud =)