Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 07:43Buff. Helt oslagbart
Buff. Helt oslagbart
Quote from Funbeat user on 29 December 2008, 22:13Pearl Izumis löparmössa från tex Evalds MTB garage är en suverän träningsmössa till det mesta, men den är ju i funktionsmaterial 🙁
Pearl Izumis löparmössa från tex Evalds MTB garage är en suverän träningsmössa till det mesta, men den är ju i funktionsmaterial 🙁
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 16:38Det blir en buff för mig! (H)
Det blir en buff för mig! (H)
Quote from Linnea Olsson on 30 December 2008, 19:29När det gryper ner under nollan blir det Icebreaker Chase Beanie 180 lövtunna merinoullmössa. Värmer lika bra när den är blöt.
Tommy
http://www.addnature.com/product.asp?dept_id=0&pf_id=ICEBREAKERCHASEBEANTI180
När det gryper ner under nollan blir det Icebreaker Chase Beanie 180 lövtunna merinoullmössa. Värmer lika bra när den är blöt.
Tommy
http://www.addnature.com/product.asp?dept_id=0&pf_id=ICEBREAKERCHASEBEANTI180
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 21:16"Norrlands Gulds"-reklammössa från förra året funkar bra....
"Norrlands Gulds"-reklammössa från förra året funkar bra....
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 21:43Så ska det låta, Marie!
Men du har nog värsta beslutet kvar, att välja bland alla mönster, färger och modeller. Kille som jag är har jag lite mindre urval...om jag får säga det själv.
Men du blir säkert snygg i vad du än väljer...
Tänk bara på att det fin
Så ska det låta, Marie!
Men du har nog värsta beslutet kvar, att välja bland alla mönster, färger och modeller. Kille som jag är har jag lite mindre urval...om jag får säga det själv.
Men du blir säkert snygg i vad du än väljer...
Tänk bara på att det fin
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 21:45Mina buffar har kostat 25:-/st på Lidl. Jag har flera med konstiga motiv. Jag ser dem inte.
Mina buffar har kostat 25:-/st på Lidl. Jag har flera med konstiga motiv. Jag ser dem inte.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 21:47Runners Store har HAD:s tex.
Som sagt nöjd med min, men ska kolla på Addnature om dom har nån tjockare vintervariant.
Runners Store har HAD:s tex.
Som sagt nöjd med min, men ska kolla på Addnature om dom har nån tjockare vintervariant.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 21:52Lidl:s är gjord till hälften av en tjockare fleecedel och till hälften av en tunnare polyesterdel. De går att klippa isär..
Lidl:s är gjord till hälften av en tjockare fleecedel och till hälften av en tunnare polyesterdel. De går att klippa isär..
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 22:22Jag köpte en gul med reflex på Addnature.se 😀
Hoppas den ska duga nu under vintern...
Ska även ha den när jag är uppe i stöten och Åre i mars är tanken, kanske måste skaffa vinterversionen då?!
Jag köpte en gul med reflex på Addnature.se 😀
Hoppas den ska duga nu under vintern...
Ska även ha den när jag är uppe i stöten och Åre i mars är tanken, kanske måste skaffa vinterversionen då?!