Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparryggsäck?!
You need to log in to create posts and topics.

Okej, då riktar jag in mig på rena löparryggor!

Tusen tack för bra och snabba svar!

Mvh,
Piccolina

Min erfarenhet är att en rygga som lämpar sig för löpning absolut inte lämpar sig för cykling. Och tvärtom. Även om nån försöker lura i oss att den är avsedd för bägge.

I alla fall inte om du cyklar aggresivt, dvs framåtlutad. Då är ryggen kupad och kräv

Jag har 3 löparryggsäckar varav två är exklusiva och den tredje är en "skräp" av "märket" Adventure traveller, som man fick med som gåva vid prenumeration på Outside eller om det var National geografics.

Hur som; Vilken tror ni att jag använder? som följ

Jag kastar mig in i den här diskussionen lite i sista laget, men...
Jag har en Salomon Raid Revo 20 (som flera andra här inne, verkar det som). Inköpt på löplabbet. Den har plats för vätskesystem, men det får köpas till separat.
I den ryggsäcken får jag

Är det någon som är lång (runt två meter) och har ett förslag på en bra löparryggsäck?

Tjena alla glada löpare!

Huston, we got a problem! Jag ska till fjällen i sommar och springa under ca 3 dagar.

Jag har införskaffat en Haglöfs Ace Medium, men kanske är den lite liten? I ryggan ska jag ha: En termos, ett förstärkningsplagg, (ev. en tun

En Large är beställd nu, Medium blev alldelles för tight, dessutom skulle mer saker ned i den.