Quote from Elias Engqvist on 21 December 2008, 20:06Jag har en 18-liters Haglöfs LIM series - då jag löpar-pendlar men då har jag redan skor på jobbet och jag behöver inga utekläder: Dvs jag har underkläder, strumpor, byxor o skjorta, div toilettgrejor och en handduk.
Jag har en 18-liters Haglöfs LIM series - då jag löpar-pendlar men då har jag redan skor på jobbet och jag behöver inga utekläder: Dvs jag har underkläder, strumpor, byxor o skjorta, div toilettgrejor och en handduk.
Quote from Urban Nilsson on 21 December 2008, 20:10Det händer att jag kör snabbdistans till jobbet i Pippi-ryggan. Då seglar den om en och annan i ytterfil. Ingen har gnäll offentligt dock 😉 Tvärsom. Under SUM fick jag mycket snack med folk tack vare den.
Den rymmer bara 7L men jag får med ett ombyte, d
Det händer att jag kör snabbdistans till jobbet i Pippi-ryggan. Då seglar den om en och annan i ytterfil. Ingen har gnäll offentligt dock 😉 Tvärsom. Under SUM fick jag mycket snack med folk tack vare den.
Den rymmer bara 7L men jag får med ett ombyte, d
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 20:10Jag tänkte väl få plats med ett par överdragsbrallor, en tjocktröja,extra sockar, mobil,nycklar, nått ätbart. Inga skor eller annat skrymmande med andra ord. (Doooh!)
Jag tänkte väl få plats med ett par överdragsbrallor, en tjocktröja,extra sockar, mobil,nycklar, nått ätbart. Inga skor eller annat skrymmande med andra ord. (Doooh!)
Quote from Elias Engqvist on 21 December 2008, 20:11Bara det? Då räcker det med 18L
Bara det? Då räcker det med 18L
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 20:15Är det bara jag som tänker att Daniels matlåda ser ut så här?
BILD:http://www.ohdeedoh.com/uimages/ohdeedoh/2008-06-04-laptop%20lunch%20box.jpg
Är det bara jag som tänker att Daniels matlåda ser ut så här?
BILD:http://www.ohdeedoh.com/uimages/ohdeedoh/2008-06-04-laptop%20lunch%20box.jpg
Quote from Urban Nilsson on 21 December 2008, 21:18😀 Ha ha ha! Det skrammlar inte för att jag binder ihop allt med hopprepet!
😀 Ha ha ha! Det skrammlar inte för att jag binder ihop allt med hopprepet!
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 21:41Verkar som det är haglöfs eller salomon raid revo som är något att satsa på!
Ska kika på mellandagsrean!
Verkar som det är haglöfs eller salomon raid revo som är något att satsa på!
Ska kika på mellandagsrean!
Quote from Elias Engqvist on 21 December 2008, 22:01Som allt annat så beror det på vad man ska använda den till. Är den för stor för dina behov är den dålig för dig osv osv... Jag känner inte till den så jag kan inte säga nåt specifikt!
Som allt annat så beror det på vad man ska använda den till. Är den för stor för dina behov är den dålig för dig osv osv... Jag känner inte till den så jag kan inte säga nåt specifikt!
Quote from Urban Nilsson on 21 December 2008, 22:56OMM 10 L är ju faktiskt en grym rygga som sitter bra på mig med lite smalare rygg. 350 gram, förberedd för vätskesystem. Nätpris; 356:-
http://www.avantex.ebutik.se/
Man behöver inte mer än 7-10 L om man bara ska ha lite kläder, mobil, nycklar och en ma
OMM 10 L är ju faktiskt en grym rygga som sitter bra på mig med lite smalare rygg. 350 gram, förberedd för vätskesystem. Nätpris; 356:-
Man behöver inte mer än 7-10 L om man bara ska ha lite kläder, mobil, nycklar och en ma
Quote from Elias Engqvist on 21 December 2008, 23:04Jag använder även ryggan då jag tar mig till jobbet på annat sätt med träningskläderna i ryggan (inkl. skor o handduk) På vintern är det jäkligt trickigt att få plats i 18L-säcken då ibland!
Jag använder även ryggan då jag tar mig till jobbet på annat sätt med träningskläderna i ryggan (inkl. skor o handduk) På vintern är det jäkligt trickigt att få plats i 18L-säcken då ibland!