Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöparryggsäck
You need to log in to create posts and topics.

Source Widepac 2L passar utmärkt i Last Drop. Även i Ultra 12/15.

I denna video visar jag upp dem lite snabbt inför ett lopp jag sprang i Lördags.

Inför CTS South Devon gear talk!

Tack för alla tips. En fundering är det någon som har provat Salomons ryggsäck Salomon Advanced Skin S-Lab 12 Set eller Salomon Agile 12 Set röd/ grå?

jag har en s-lab 12 och är mycket nöjd med den

Salomons tolvliters är nästintill omöjlig att få tag i, slutsåld överallt. Jag köpte i stället lillebror, femlitersmodellen. Den är riktigt liten men med gott om fickor för småsaker. Med full blåsa (1.5 liter) rör den sig en del på ryggen, men jag har spr

Jag har 12-liters från salomon, S-lab.
Jag är otroligt nöjd och det är klart den bästa rygga jag haft. 🙂

Använder en Osprey Manta 25, som har en 3-liters kamelrygg. Det finns gott om utrymme till annan förvaring, 2-3 "konventionella" ryggsäcksfack, men också ett par (små) fack vid midjeremmen, där jag brukar ha torkad frukt. Kamelryggens drickmunstycke går a

Dom nya Ultimate direction signature series västarna verkar riktigt schyssta. Lite svårt att få tag på än så länge bara 🙂

http://www.ultimatedirection.com/c-signature-series.aspx

Hej tänker köpa en löparryggsäck men vet ej vilken som passar. Är kort med alldeles för stora bröst för o hitta bra grejer. sen är viktfördelningen på ryggen viktig. Ska få med mig tex vindjacka, vätska,ev nåt o fylla på energi med. Hade även tänkt ha den

Köpte en S-LAB 12 l från Salomon och var helnöjd. Den snodde sambon fort, så jag fick köpa en till åt mig. Båda vi använder den jämt för transport- och långlöp. Den rymmer allt från en mobil till fullt ombyte och 1 l vätska.

Även testat den med 2 l blåsa