Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 16:56Source Widepac 2L passar utmärkt i Last Drop. Även i Ultra 12/15.
I denna video visar jag upp dem lite snabbt inför ett lopp jag sprang i Lördags.
http://swedentrails.com/2013/02/07/infor-cts-south-devon-gear-talk/
Source Widepac 2L passar utmärkt i Last Drop. Även i Ultra 12/15.
I denna video visar jag upp dem lite snabbt inför ett lopp jag sprang i Lördags.
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 09:57Tack för alla tips. En fundering är det någon som har provat Salomons ryggsäck Salomon Advanced Skin S-Lab 12 Set eller Salomon Agile 12 Set röd/ grå?
Tack för alla tips. En fundering är det någon som har provat Salomons ryggsäck Salomon Advanced Skin S-Lab 12 Set eller Salomon Agile 12 Set röd/ grå?
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 10:15jag har en s-lab 12 och är mycket nöjd med den
jag har en s-lab 12 och är mycket nöjd med den
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 11:08Salomons tolvliters är nästintill omöjlig att få tag i, slutsåld överallt. Jag köpte i stället lillebror, femlitersmodellen. Den är riktigt liten men med gott om fickor för småsaker. Med full blåsa (1.5 liter) rör den sig en del på ryggen, men jag har spr
Salomons tolvliters är nästintill omöjlig att få tag i, slutsåld överallt. Jag köpte i stället lillebror, femlitersmodellen. Den är riktigt liten men med gott om fickor för småsaker. Med full blåsa (1.5 liter) rör den sig en del på ryggen, men jag har spr
Quote from Christer Heinbäck on 15 February 2013, 15:21Jag har 12-liters från salomon, S-lab.
Jag är otroligt nöjd och det är klart den bästa rygga jag haft. 🙂
Jag har 12-liters från salomon, S-lab.
Jag är otroligt nöjd och det är klart den bästa rygga jag haft. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 18:59Använder en Osprey Manta 25, som har en 3-liters kamelrygg. Det finns gott om utrymme till annan förvaring, 2-3 "konventionella" ryggsäcksfack, men också ett par (små) fack vid midjeremmen, där jag brukar ha torkad frukt. Kamelryggens drickmunstycke går a
Använder en Osprey Manta 25, som har en 3-liters kamelrygg. Det finns gott om utrymme till annan förvaring, 2-3 "konventionella" ryggsäcksfack, men också ett par (små) fack vid midjeremmen, där jag brukar ha torkad frukt. Kamelryggens drickmunstycke går a
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 18:08Dom nya Ultimate direction signature series västarna verkar riktigt schyssta. Lite svårt att få tag på än så länge bara 🙂
http://www.ultimatedirection.com/c-signature-series.aspx
Dom nya Ultimate direction signature series västarna verkar riktigt schyssta. Lite svårt att få tag på än så länge bara 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 16:17Hej tänker köpa en löparryggsäck men vet ej vilken som passar. Är kort med alldeles för stora bröst för o hitta bra grejer. sen är viktfördelningen på ryggen viktig. Ska få med mig tex vindjacka, vätska,ev nåt o fylla på energi med. Hade även tänkt ha den
Hej tänker köpa en löparryggsäck men vet ej vilken som passar. Är kort med alldeles för stora bröst för o hitta bra grejer. sen är viktfördelningen på ryggen viktig. Ska få med mig tex vindjacka, vätska,ev nåt o fylla på energi med. Hade även tänkt ha den
Quote from Funbeat user on 17 April 2014, 21:03Köpte en S-LAB 12 l från Salomon och var helnöjd. Den snodde sambon fort, så jag fick köpa en till åt mig. Båda vi använder den jämt för transport- och långlöp. Den rymmer allt från en mobil till fullt ombyte och 1 l vätska.
Även testat den med 2 l blåsa
Köpte en S-LAB 12 l från Salomon och var helnöjd. Den snodde sambon fort, så jag fick köpa en till åt mig. Båda vi använder den jämt för transport- och långlöp. Den rymmer allt från en mobil till fullt ombyte och 1 l vätska.
Även testat den med 2 l blåsa