Quote from Guest on 4 March 2010, 19:46vad föredrar ni och varför? olika inne/ute? (ute mot sommaren alltså)
vad föredrar ni och varför? olika inne/ute? (ute mot sommaren alltså)
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 19:56När jag kutar har jag tights, både ute och inne.
När jag kutar har jag tights, både ute och inne.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 20:02Av manliga skäl anser jag att tights är bättre. Jmfr gärna att ha D-kupa och springa utan sportbehå...
Av manliga skäl anser jag att tights är bättre. Jmfr gärna att ha D-kupa och springa utan sportbehå...
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 20:04Tights, alltid överallt. Bara för att det är skönt, jag har nog inget bättre skäl än så 🙂
Tights, alltid överallt. Bara för att det är skönt, jag har nog inget bättre skäl än så 🙂
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 20:05Split shorts så snart det är tillräckligt varmt att inte riskera de reproduktiva delarna, det vill säga fem, tio grader. Luftigt och stramar inte.
Split shorts så snart det är tillräckligt varmt att inte riskera de reproduktiva delarna, det vill säga fem, tio grader. Luftigt och stramar inte.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 20:45Klart tights! I olika längder beroende på väder, dock. Aldrig shorts. Fult, fladdrigt, inte min stil, oskönt...
Klart tights! I olika längder beroende på väder, dock. Aldrig shorts. Fult, fladdrigt, inte min stil, oskönt...
Quote from Lotta W on 4 March 2010, 21:05Alltid tights, långa eller korta beroende på temperatur.
Alltid tights, långa eller korta beroende på temperatur.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:20Gillar inte shorts, fick skavsår på låren när jag hade det.
Gillar inte shorts, fick skavsår på låren när jag hade det.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:25Tyckte att tights var omanligt tills jag såg en ~ 70-årig manlig löpare ha det på sig. Kan han så kan väl jag och så fann jag mitt nya favvoplagg alla kategorier. Inget fladder = lägre luftmotstånd som extra bonus.
Tyckte att tights var omanligt tills jag såg en ~ 70-årig manlig löpare ha det på sig. Kan han så kan väl jag och så fann jag mitt nya favvoplagg alla kategorier. Inget fladder = lägre luftmotstånd som extra bonus.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:33Jag faktist har korta tights under shortsen.
Anledningen är att jag tillhör den kategorin, som tycker att tight är lite feminint och jag är inte villig att visa alla mina intima delar.Men tights är bra av en anledning och det är just skavsår. Så springe
Jag faktist har korta tights under shortsen.
Anledningen är att jag tillhör den kategorin, som tycker att tight är lite feminint och jag är inte villig att visa alla mina intima delar.
Men tights är bra av en anledning och det är just skavsår. Så springe