Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglöparshorts vs tights?
You need to log in to create posts and topics.

Carl Tosterud: Har du testat att ha kalsonger under shortsen? 😉

Jag var tidigare ett fan av tights men efter att ha provat split shorts älskar jag dem när det är varmt.
Det manliga guppandet undviker man med ett par bra kalsonger.

Jag är nog lite naiv, jag trodde alla körde shorts på sommaren. Friare känsla får man leta efter och om man har problem med paketet så är ju det bara att köra ett par kalsonger under. Själv tycker jag det är skönast kommando under ett par shorts.
Tights ä

Daniel Gual: Va för nåt? Kalsonger? Nä, det känner jag inte till. Är det något slags plagg som man ska ha på sig UNDER andra kläder. Låter helt galet tycker jag. 😉

Thigts, brukar stoppa en ihoprullad tubsocka fram då ser det inte feminint ut 😀

Alltid Tights.

Carl, inte nödvändigtvis, min yngste son, snart 2 år, brukar sätta dem på huvudet och springa runt i lägenheten vilt skrikande, kanske något att testa på nästa lopp (H:)

Jag har aldrig ens övervägt tights tidigare, men så fick jag ett par shorts med "inbyggda" tights (Nike) av sambon här om dagen. Än så länge bara testade på löpband, men grymt sköna. Så nu överväger jag faktiskt att skaffa mig ett par "riktiga" tights. Vi

Team sport hade halva pris på udda storlekar.
Mina första långtights nånsin! så praktiskt med en liten ficka på ryggen.

Ska bli kul att springa i något annat än de superbylsiga saker jag använt hittills när det varit för kallt för korta tights.

2 tshir

Sommartid kan man kuta i badbrallorna, hur skönt som helst, vintertid gäller tights. Orka lyssna på fladdriga kläder...
BILD:http://image.become.com/imageserver/s1/658511016-150-150-5-0/thumbnail.jpg

Lyssna på kläder?
Allt jag hör är nightwish och rammstein som skriker åt mig.
Skrikande finnar och tyskar är bra för farten 😛