Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglöparshorts vs tights?
You need to log in to create posts and topics.

Har shorts med nätinnerbyxa. När jag sätter mig ner brukar jag försöka rikta knäna mot vinden. Men visst kan det vara skönt med varmfuktig och skavande front med, absolut. Alla har sina preferrenser.

Tights!
Har ett par fladdriga "Cool-shorts" som jag så gott som aldrig använder, tightsen känns mkt bättre. Långa, capri och korta.

Daniel Gual: Menar du såhär?

Min son in action....

Har oftast korta tights på längre pass för att undvika skavsår, men om jag bara ska ta en kort mysrunda brukar jag ha shorts för jag tycker det svalkar mer.

På gym föredras kortbyxor. Knickers är ju inne, men känns kvinnligt. Korta tights föredras på tävling och när värmen inte är för påtaglig. Tjejer passar definitivt i tights eller knickers.

Jag vet att jag har länkat till den här förut, men den är så bra...:-)

Jag springer i tights själv, får skavsår på insidan låren annars...

Nu är det faen riktigt nära!
BILD:http://servlet.dmi.dk/byvejr/servlet/byvejr_dag1?by=110046042&mode=long

Manne: Jag var ute och sprang igår (inget ovanligt förvisso) och inte fan kändes det som det var nära 😛 Kallt och jäkligt vid 20-tiden.

Men Kalleman, om du studerar kurvan så ser du att kurvan sjunker vid den tiden. 😉
Sanningen att säga så kändes det grymt fuktigt igår och det gör ju en del...

Poängen var att kurvan håller sig mer över nollan än under.

Jag har alltid sprungit i shorts men sedan en sommardag 2007 provade jag tights... Once you go tights you will never go back!

🙂

Jag springer i tights mao, 3/4 mellan 5-12 grader över 12-13 grader korta. Är det kallare har jag ett par tighta men en tig