Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:12Långa tights och korta löparbyxor, kort och gott. Använder crafts långa tights och pumas löparbyxor. På överkroppen; alltid linne eller t-shirts från craft.
Långa tights och korta löparbyxor, kort och gott. Använder crafts långa tights och pumas löparbyxor. På överkroppen; alltid linne eller t-shirts från craft.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 20:16"Hejsan Nureyev!"
Den kommentaren fick jag av min svärfar då jag första gången kutade med tights vid deras sommarhus. 🙂 Trots detta håller jag som sagt fast vid tights, eftersom alternativen känns sämre.
"Hejsan Nureyev!"
Den kommentaren fick jag av min svärfar då jag första gången kutade med tights vid deras sommarhus. 🙂 Trots detta håller jag som sagt fast vid tights, eftersom alternativen känns sämre.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 08:19Tights utomhus tills det blir behaglig sommarvärme, sen korta löparshorts. Inomhus växlar jag men försöker hålla ner klädmängden så där blir det ofta shorts, speciellt om jag skall fortsätta på ett bodypump-pass eller i gymmet efter löppasset.
Tights utomhus tills det blir behaglig sommarvärme, sen korta löparshorts. Inomhus växlar jag men försöker hålla ner klädmängden så där blir det ofta shorts, speciellt om jag skall fortsätta på ett bodypump-pass eller i gymmet efter löppasset.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 08:30Fråga: Man ser (alltför?) ofta löpare som har långa tights och otajta kortbyxor utanpå tightsen. Varför? Tycker man det är snyggt? Har det någon särskilt funktion som jag har missat?
Fråga: Man ser (alltför?) ofta löpare som har långa tights och otajta kortbyxor utanpå tightsen. Varför? Tycker man det är snyggt? Har det någon särskilt funktion som jag har missat?
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 08:49Jag tror inte att dom har "kommit ut" helt och förlikat sig med att tights är skönt å springa i 🙂
Jag tror inte att dom har "kommit ut" helt och förlikat sig med att tights är skönt å springa i 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 08:53Anders: Har du inte sett att många tjejer har det också - fast utanför löparbanan. Tights och shorts alltså - tydligen väldigt inne. 😀
Näää, jag tror dom är jättemoderna bara. 😉
Anders: Har du inte sett att många tjejer har det också - fast utanför löparbanan. Tights och shorts alltså - tydligen väldigt inne. 😀
Näää, jag tror dom är jättemoderna bara. 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 08:55Manne: Hehe det räcker ändå inte! Jag vill ha 15+!
Manne: Hehe det räcker ändå inte! Jag vill ha 15+!
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 00:37Kalle:
Det är ju därför vi kör med tights så kan vi drömma oss bort ju!
Jag har då aldrig sett en Kenyan eller Etiopier med tights i alla fall!:DAlltsedan en 19 årig puma tyckte att jag vart skitporrig i mina tights en sen sommarkväll förra året så är j
Kalle:
Det är ju därför vi kör med tights så kan vi drömma oss bort ju!
Jag har då aldrig sett en Kenyan eller Etiopier med tights i alla fall!:D
Alltsedan en 19 årig puma tyckte att jag vart skitporrig i mina tights en sen sommarkväll förra året så är j
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 00:41Alltid tights! Slipper skavsår mellan menen. Dessutom har jag hört att tights gör att musklerna inte blir så trötta (eftersom de smiter åt, minskar de "vibrationerna" i musklerna).
Alltid tights! Slipper skavsår mellan menen. Dessutom har jag hört att tights gör att musklerna inte blir så trötta (eftersom de smiter åt, minskar de "vibrationerna" i musklerna).
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 10:40Jag springer i långa tights under höst-vår och split-shorts på sommaren.
Jag springer i långa tights under höst-vår och split-shorts på sommaren.