Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 23:20Är det någon skillnad?
Är det någon skillnad?
Quote from Jonny Persson on 26 June 2013, 23:30Han till vänster har tights och killen till höger har shorts.
BILD:http://maramackan.files.wordpress.com/2013/05/dsc00290.jpg
Han till vänster har tights och killen till höger har shorts.
BILD:http://maramackan.files.wordpress.com/2013/05/dsc00290.jpg
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 06:38Tänkte mer på frågan "Ska ni ut och springa eller ska ni ut och ha modevisning eller ska ni ut och dejta någon?"
Tänkte mer på frågan "Ska ni ut och springa eller ska ni ut och ha modevisning eller ska ni ut och dejta någon?"
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 07:50I år har modet med tights under shorts exploderat. Undrar varför? Så snyggt är det ju inte.
I år har modet med tights under shorts exploderat. Undrar varför? Så snyggt är det ju inte.
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 08:06Tights! Får lårskav annars!!!
Tights! Får lårskav annars!!!
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 08:49Man måste inte ens ha två plagg på sig, Salomon säljer faktiskt shorts med inbyggda (kompressions)tights.
Frågan om "varför" återstår.
Man måste inte ens ha två plagg på sig, Salomon säljer faktiskt shorts med inbyggda (kompressions)tights.
Frågan om "varför" återstår.
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 09:02Ej bekväm med att visa för mycket (eller kanske brist på) "paket" under tightsen?
Ej bekväm med att visa för mycket (eller kanske brist på) "paket" under tightsen?
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 10:12Man kan väl dejta och springa samtidigt? Det gjorde jag och nu är vi sambos. Tights på tredje dejten är kanske ett vinnande koncept?
Man kan väl dejta och springa samtidigt? Det gjorde jag och nu är vi sambos. Tights på tredje dejten är kanske ett vinnande koncept?
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 10:14Jag tycker man ofta ser mer drivna löpare ha shorts över tights.
Paketaspekten ska jag inte ge mig på, men där lär det ju åtminstone inte anledningen vara komplex för mage eller så... Jag tror helt enkelt att det är en modesak.
Personligen tycker jag d
Jag tycker man ofta ser mer drivna löpare ha shorts över tights.
Paketaspekten ska jag inte ge mig på, men där lär det ju åtminstone inte anledningen vara komplex för mage eller så... Jag tror helt enkelt att det är en modesak.
Personligen tycker jag d
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 10:26tights för att slippa skavsår och shorts över för att slippa visa mer än nödvändigt. Tight T-shirt på överkroppen för att slippa skavsår i armhålorna och en tunn fladdrande jacka över för att slippa visa mer än nödvändigt (av magen då). Lider förmodligen
tights för att slippa skavsår och shorts över för att slippa visa mer än nödvändigt. Tight T-shirt på överkroppen för att slippa skavsår i armhålorna och en tunn fladdrande jacka över för att slippa visa mer än nödvändigt (av magen då). Lider förmodligen