Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglöparshorts vs tights?
You need to log in to create posts and topics.

Bra sagt, det är det jag har i öronen också. Eller så använder jag mjukisbyxor när jag kutar, då prasslar det inte och man kan lyssna på fåglarna och skällande hundar istället.

Det finns minst 10 st skällande hundar längs min 4 km slinga (jag kutar i ett

Haha jag gillar inte fladder i vilket fall och jag ser att fler springer omkring med skrikande finnar & tyskar i öronen! Rock on!:D

Its on Manne! m/>_</m/

Sommartid...gamla badbrallor som jag ärvt av sönerna...vintertid endast långfisingar....never tights!?

Jag gillar inte alls fladder, så jag springer alltid i tights och i så tighta toppar som möjligt. Det ska kännas som ett andra skinn. Typ.

Vintertid får jag tyvärr dra på mig vindkläder som lager två eller tre, men närmast kroppen...skinn.

På sommaren går det ju inte att ha tights, då måste man ha shorts.

Jag kör budgetvarianten och köper sådana där sov-set på H&M, shortsen är perfketa att springa i och linnet kan man ha till nåt annat 🙂

Före starten på Stockholm Marathon 2007, när det var 32 grader och gassande sol, såg jag en kille i svarta långa tights och en svart tröja. Jag misstänker att han ångrade sitt klädval. 🙂

Töntigt eller ej, tights är bäst! (H)

Kolla på dem som tycker det är töntigt då?
BILD:http://kinderfresser.org/download/fun/pics/fart-now-loading-thanks-warning-t-shirt1.jpg

D V S folk som INTE tränar ALLS.

Sylvia: om du gillar kläder som är ett extra skinn, så kolla på Under Armour