Quote from Jonas Täng on 29 June 2010, 10:36www.sportoptik.se har också butik i Stockholm... fast det var den du hittade själv väl?
http://www.sportoptik.se har också butik i Stockholm... fast det var den du hittade själv väl?
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 10:42Kristina: Då borde mitt förslag i länken ovan vara perfekt för dig. Där får du med 4 st linser varav 1 är fotokromatisk och borde motsvara det du efterfrågar.
Lycka till!
Kristina: Då borde mitt förslag i länken ovan vara perfekt för dig. Där får du med 4 st linser varav 1 är fotokromatisk och borde motsvara det du efterfrågar.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 10:49Ja det var den affären jag kikade på Sara.
Stefan: Aha, jag trodde att glasögon med fler linser var sådana där man måste stanna och byta om det blir exempelvis mörkare. 🙂
Ja det var den affären jag kikade på Sara.
Stefan: Aha, jag trodde att glasögon med fler linser var sådana där man måste stanna och byta om det blir exempelvis mörkare. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 11:22aha - nu vet jag att det finns fotokromatisk! Jag har ju mina cykel solglasögon med linser som måste bytas, dock rätt bra och kostade bara runt 300kr.
Kanske dags för uppgradering...
aha - nu vet jag att det finns fotokromatisk! Jag har ju mina cykel solglasögon med linser som måste bytas, dock rätt bra och kostade bara runt 300kr.
Kanske dags för uppgradering...
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 12:50Hade tur som hittade mina i en butik på Bornholm. 40 kr tror jag de kostade.
Väldigt sköna och funkar mycket bra.
Hade tur som hittade mina i en butik på Bornholm. 40 kr tror jag de kostade.
Väldigt sköna och funkar mycket bra.
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 16:19Även jag har;
BILD:http://www.blizeyewear.com/blizactive/i_eyewear/active_wear/typhoon_glasses.jpg
Fungerar fint. Känner mig snabb i dom men det är bara inbillning 🙂
Även jag har;
BILD:http://www.blizeyewear.com/blizactive/i_eyewear/active_wear/typhoon_glasses.jpg
Fungerar fint. Känner mig snabb i dom men det är bara inbillning 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2010, 19:37Nu är frågan löst - tack för all input! Efter jobbet idag gick jag först till addnature på Söder, men där kände jag inget större förtroende för säljarna. När jag försökte förklara det där med att linsen skulle regleras efter hur mörkt/ljust det är föreslo
Nu är frågan löst - tack för all input! Efter jobbet idag gick jag först till addnature på Söder, men där kände jag inget större förtroende för säljarna. När jag försökte förklara det där med att linsen skulle regleras efter hur mörkt/ljust det är föreslo
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 10:00Vad blev det för modell då? Ett par Rydon?
Vad blev det för modell då? Ett par Rydon?
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 13:39Ett par Rudy Project blev det.
Ett par Rudy Project blev det.
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 14:16Ja, du skrev ju det...
Jag var bara nyfiken i en strut och undrade vilken modell.
Rydon, Ekynox, Kalyos, Keja...?
Rydon är väl storsäljaren, därför gissade jag på dem.BILD:www.sportoptik.se/shopownerdesign/prodimg/RydonSilverVelvetLaserBlack.JPG
Ja, du skrev ju det...
Jag var bara nyfiken i en strut och undrade vilken modell.
Rydon, Ekynox, Kalyos, Keja...?
Rydon är väl storsäljaren, därför gissade jag på dem.
BILD:www.sportoptik.se/shopownerdesign/prodimg/RydonSilverVelvetLaserBlack.JPG