Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:05Den värsta delen av milspåret är de träplankor man ska springa över mellan 8 och 9 km. De har börjat gå sönder så det t o m kan vara farligt om man kommer snabbt och det är blött där. Det hoppas jag åtgärdas snart.
Annars håller jag med övriga ang dålig
Den värsta delen av milspåret är de träplankor man ska springa över mellan 8 och 9 km. De har börjat gå sönder så det t o m kan vara farligt om man kommer snabbt och det är blött där. Det hoppas jag åtgärdas snart.
Annars håller jag med övriga ang dålig
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 19:32Hej,
Milen i Hellas har ändrats. Dessutom finns nu också 12km. För oss som gillar och springer den gamla milen kommer det nog förmodligen fortsättningsvis att vara dåliga spångar etc..
Den nya skyltningen med reklam från "Gå och Löp-kliniken" har förmod
Hej,
Milen i Hellas har ändrats. Dessutom finns nu också 12km. För oss som gillar och springer den gamla milen kommer det nog förmodligen fortsättningsvis att vara dåliga spångar etc..
Den nya skyltningen med reklam från "Gå och Löp-kliniken" har förmod
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 22:08Kan bara säga att sist jag var ute i Hellas milspår (gamla) så hamnade jag i Tattby!!!
Kan bara hoppas att märkningen på de nya spåren blir bättre! Dock är jag nöjd med spåren i sig! 😀
Kan bara säga att sist jag var ute i Hellas milspår (gamla) så hamnade jag i Tattby!!!
Kan bara hoppas att märkningen på de nya spåren blir bättre! Dock är jag nöjd med spåren i sig! 😀
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 12:05jag har sprungit på massor av olika fritidsanläggningar de senaste 30 åren och jag kan inte påminna mig om att nån är sämre än hellasgården...
de tar betalt för att parkera
superdyrt att duscha
inget bra ställe att lägga grejerna om man inte vill dusc
jag har sprungit på massor av olika fritidsanläggningar de senaste 30 åren och jag kan inte påminna mig om att nån är sämre än hellasgården...
de tar betalt för att parkera
superdyrt att duscha
inget bra ställe att lägga grejerna om man inte vill dusc
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 13:08Jag kan rekommendera spåren vid Björkhagen (Nackareservatet) som är helt nyanlagda med fint utomsgym. Det nås lätt från Hellasgården och det är inga problem att få ihop en bra mil-snurra. Hellasloppet går också i delar av dessa spår.
Håller också med om
Jag kan rekommendera spåren vid Björkhagen (Nackareservatet) som är helt nyanlagda med fint utomsgym. Det nås lätt från Hellasgården och det är inga problem att få ihop en bra mil-snurra. Hellasloppet går också i delar av dessa spår.
Håller också med om
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 15:01Sprang nya tolvan idag för första gången, och kan bara instämma i kritiken mot uppmärkningen. Jag har sprungit där mycket i mina dagar, så jag hittar även utan skyltning, men för en förstagångslöpare är det nog svårt. Allra värst är ju att de har lämnat k
Sprang nya tolvan idag för första gången, och kan bara instämma i kritiken mot uppmärkningen. Jag har sprungit där mycket i mina dagar, så jag hittar även utan skyltning, men för en förstagångslöpare är det nog svårt. Allra värst är ju att de har lämnat k
Quote from Funbeat user on 26 September 2010, 13:17Hej,
Jag mailade Stockholms stad om Hellasgården (som är ansvarig, trots att spåren ligger i Nacka).
Se fråga och svar nedan.
Så, om någon mailar Stockholm Friluftsliv igen, det kanske är en väg att få till en diskussion. Bor för närvarande inte i St
Hej,
Jag mailade Stockholms stad om Hellasgården (som är ansvarig, trots att spåren ligger i Nacka).
Se fråga och svar nedan.
Så, om någon mailar Stockholm Friluftsliv igen, det kanske är en väg att få till en diskussion. Bor för närvarande inte i St
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 08:29Sprang Hellas första gången nu i helgen. Vi sprang "vilse" på milen och landade till slut på drygt 11,5 km. Grym naturupplevelse dock
Sprang Hellas första gången nu i helgen. Vi sprang "vilse" på milen och landade till slut på drygt 11,5 km. Grym naturupplevelse dock
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 09:16Hittade följande på forumet på orienteringsklubben Hellas hemsida ("Publikkontrollen" ):
" Tisdagen den 12/10 -10. Klockan 15:49.Namn: ErrolNu har Granbygänget märkt upp motionsspåren vid Hellasgården med skyltar
och färgmärken Gul 5 km Vit 6 km grön 1
Hittade följande på forumet på orienteringsklubben Hellas hemsida ("Publikkontrollen" ):
" Tisdagen den 12/10 -10. Klockan 15:49.Namn: ErrolNu har Granbygänget märkt upp motionsspåren vid Hellasgården med skyltar
och färgmärken Gul 5 km Vit 6 km grön 1
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 09:52Fast det är nya gröna slingan de märkt upp Jan, för oss som gillar gamla gröna spåret gäller det fortfarande att vara uppmärksam på de gröna prickarna på träden för att hitta runt (om man inte kört den så många gånger så man hittar ändå vill säga 🙂 )
Fast det är nya gröna slingan de märkt upp Jan, för oss som gillar gamla gröna spåret gäller det fortfarande att vara uppmärksam på de gröna prickarna på träden för att hitta runt (om man inte kört den så många gånger så man hittar ändå vill säga 🙂 )