Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Synd. Det låter som att det var den gamla slingan jag försökte mig på ifjol, men som blev något annat eftersom markningen var minst sagt urdålig och jag gav upp och improviserade mig tillbaks längs för mig helt okända stigar. Det var runda gröna färgade p

"dåligt utmärkt, (speciellt milspåret) mkt rötter, buskar i vägen mm"

Tycker det låter väldigt intressant snarare! Precis sån löpning som jag gillar. Tycker det kan bli rätt kul att se något nytt när man springer "vilse". 😉

När jag sprang Hellas milen i våras sprang jag och min kompis vilse och vi fick gå tillbaka några gånger. Dessutom villade vi upp oss på ett berg som var OMÖJLIGT att springa uppför. Värdelöst. (t-)

Är nya milen och 12an också utmärkt med samma gröna färg som gamla milen? Hellasloppet på sön, hoppas man inte springer vilse då:).

Om bara märkningen blir lite bättre så är ju Hellas ett helt underbart område att springa omkring i! Lagom backigt och finfin natur

loppet ska nog funka, bara ett varv på femman och sen mot björkis, vad jag förstår. 🙂

Filmen på hemsidan visade tvärtom, först Björkis sen femman. Men vem vet, får väl se vilket håll de andra springer på söndag! 🙂

inget snurrande på gamla milen iaf, så det ska nog gå bra.. (t+)

Tror nya milen (undrar förresten om det är så att det inte finns en ny mil, utan att den blev 12 km istället, lite osäker) är i alla fall utmärkt med nya, fina skyltar och inte färgkluddar på träden. Åtminstone på de delarna jag har sett.
Det går att leta