Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 11:37Synd. Det låter som att det var den gamla slingan jag försökte mig på ifjol, men som blev något annat eftersom markningen var minst sagt urdålig och jag gav upp och improviserade mig tillbaks längs för mig helt okända stigar. Det var runda gröna färgade p
Synd. Det låter som att det var den gamla slingan jag försökte mig på ifjol, men som blev något annat eftersom markningen var minst sagt urdålig och jag gav upp och improviserade mig tillbaks längs för mig helt okända stigar. Det var runda gröna färgade p
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 12:55"dåligt utmärkt, (speciellt milspåret) mkt rötter, buskar i vägen mm"
Tycker det låter väldigt intressant snarare! Precis sån löpning som jag gillar. Tycker det kan bli rätt kul att se något nytt när man springer "vilse". 😉
"dåligt utmärkt, (speciellt milspåret) mkt rötter, buskar i vägen mm"
Tycker det låter väldigt intressant snarare! Precis sån löpning som jag gillar. Tycker det kan bli rätt kul att se något nytt när man springer "vilse". 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 13:25När jag sprang Hellas milen i våras sprang jag och min kompis vilse och vi fick gå tillbaka några gånger. Dessutom villade vi upp oss på ett berg som var OMÖJLIGT att springa uppför. Värdelöst. (t-)
När jag sprang Hellas milen i våras sprang jag och min kompis vilse och vi fick gå tillbaka några gånger. Dessutom villade vi upp oss på ett berg som var OMÖJLIGT att springa uppför. Värdelöst. (t-)
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 15:22Är nya milen och 12an också utmärkt med samma gröna färg som gamla milen? Hellasloppet på sön, hoppas man inte springer vilse då:).
Är nya milen och 12an också utmärkt med samma gröna färg som gamla milen? Hellasloppet på sön, hoppas man inte springer vilse då:).
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 17:24Om bara märkningen blir lite bättre så är ju Hellas ett helt underbart område att springa omkring i! Lagom backigt och finfin natur
Om bara märkningen blir lite bättre så är ju Hellas ett helt underbart område att springa omkring i! Lagom backigt och finfin natur
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 19:59loppet ska nog funka, bara ett varv på femman och sen mot björkis, vad jag förstår. 🙂
loppet ska nog funka, bara ett varv på femman och sen mot björkis, vad jag förstår. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2010, 20:27Filmen på hemsidan visade tvärtom, först Björkis sen femman. Men vem vet, får väl se vilket håll de andra springer på söndag! 🙂
Filmen på hemsidan visade tvärtom, först Björkis sen femman. Men vem vet, får väl se vilket håll de andra springer på söndag! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 10:38inget snurrande på gamla milen iaf, så det ska nog gå bra.. (t+)
inget snurrande på gamla milen iaf, så det ska nog gå bra.. (t+)
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 16:42Tror nya milen (undrar förresten om det är så att det inte finns en ny mil, utan att den blev 12 km istället, lite osäker) är i alla fall utmärkt med nya, fina skyltar och inte färgkluddar på träden. Åtminstone på de delarna jag har sett.
Det går att leta
Tror nya milen (undrar förresten om det är så att det inte finns en ny mil, utan att den blev 12 km istället, lite osäker) är i alla fall utmärkt med nya, fina skyltar och inte färgkluddar på träden. Åtminstone på de delarna jag har sett.
Det går att leta