Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 08:02På min underarm har jag tatuerat in "What doesn´t kill you makes you stronger" 😉
På min underarm har jag tatuerat in "What doesn´t kill you makes you stronger" 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 18:35Fördelen med tatueringar för löpare är att det stärker självförtroendet om man ser tuff ut och sporrar en att springa snabbare.
Fördelen med tatueringar för löpare är att det stärker självförtroendet om man ser tuff ut och sporrar en att springa snabbare.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 08:10Den här har jag på vänster vad.
BILD:www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=073b4bc49d7a48b7985facc23bdecaa9.jpg
Den här har jag på vänster vad.
BILD:www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=073b4bc49d7a48b7985facc23bdecaa9.jpg
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 10:41Grymt snygg joakim!! (H)
Grymt snygg joakim!! (H)
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 10:55själv vill jag ha en cykeltatuering
själv vill jag ha en cykeltatuering
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 12:07Riktig snygga och stilrena tatueringar Joakim!
Riktig snygga och stilrena tatueringar Joakim!
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 12:49Fast löparen ser lite knubbig ut 🙂 Har vadmuskeln växt efter tatueringen gjordes 🙂
Många bra och intressanta förslag på tatueringar. De som kommer närmast mina egna idéer är nog krutgubbens. Synd man inte kan teckna br asjälv så man får det precis so
Fast löparen ser lite knubbig ut 🙂 Har vadmuskeln växt efter tatueringen gjordes 🙂
Många bra och intressanta förslag på tatueringar. De som kommer närmast mina egna idéer är nog krutgubbens. Synd man inte kan teckna br asjälv så man får det precis so
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 15:27Joakim... cool tatuering... (H)...!!!
Ser ut som att den gjordes innan framfota löpning var inne 🙂
Joakim... cool tatuering... (H)...!!!
Ser ut som att den gjordes innan framfota löpning var inne 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 15:35Tack, löparen är den del som jag är lite tveksam till, gav nog tatueraren lite för fria händer. funderar på att snygga till den nästa vända jag ska dit.
Tack, löparen är den del som jag är lite tveksam till, gav nog tatueraren lite för fria händer. funderar på att snygga till den nästa vända jag ska dit.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 15:43Vill själv ha två tatueringar, den ena vars mening lätt kan inspirera min löpning, men som dock inte bygger på det i första hand. Vill ha en text-tatuering som säger "Give it all", placering och typsnitt är långt ifrån bestämt, men en dag så visar jag den
Vill själv ha två tatueringar, den ena vars mening lätt kan inspirera min löpning, men som dock inte bygger på det i första hand. Vill ha en text-tatuering som säger "Give it all", placering och typsnitt är långt ifrån bestämt, men en dag så visar jag den