Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpartatueringar
You need to log in to create posts and topics.

Tja dom kanske vill berätta att dom inte tycker att det här med tatueringar är något som dom själva vill förespråka....!!?? Eller är det bara dom som är positiva som får uttala sig?????????????????

+1 på Kjell!
Trodde det var högre i tak här än att bara de positiva får uttala sig i en tråd..?

Jag tolkade trådskaparens första inlägg som att det fanns en viss tvekan i att tatuera sig. Och att han var nöjd att han inte fallit för ingivelsen att göra

Jag tycker det är lite tråkigt att vara så där absolut för eller emot något! Väl avpassat och smakfullt kan det vara snyggt. Lite utkladdat hur som helst i stora blaffor blir det fult - tycker jag.

Absolut, alla har rätt till en åsikt. Men nu frågade ju Peter om vi hade några förslag på snygga löpartatueringar, eller hur ;)?

Själv tycker jag att otatuerad hud är ganska onödig egentligen.

Ok, eftersom det är "min" tråd så bestämmer jag att alla har rätt till en åsikt 🙂
Jag är själv ambivalent då jag inte tycker om att falla för grupptryck och göra som all andra men pga min relativt höga ålder så anser jag det nog fortfarande vara mer ova

Ett tips jag läste en gång vara att rita in tatueringen med kulspetspenna först, gå omkring och känna efter om man kände sig bekväm med den, innan man gör den permanent.

Sett vid naveln:
I
I
I
V
Hier Calle

Har tatuering (ingen löpartatuering dock) som speglar mitt ursprung, dalkulla som jag är! Dock tog det 10 år innan jag hittade det perfekta motivet som jag fick uppritad av en profesionell kurbitsmålare!

En morakniv i en dalahäst?