Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 07:30@PL: Långbyxorna åkte på för några veckor sen. Så här års blir långbyxor för varma under andra halvan av passet samtidigt som man inte vill få knäna avkylda i början, lurigt... De fodrade vintertightsen får vänta tills det närmar sig nollan.
@PL: Långbyxorna åkte på för några veckor sen. Så här års blir långbyxor för varma under andra halvan av passet samtidigt som man inte vill få knäna avkylda i början, lurigt... De fodrade vintertightsen får vänta tills det närmar sig nollan.
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 10:46Jag har bara ett par hellånga tights från Salomon. de sitter som målarfärg och är väldigt tunna. Jag vet inte riktigt vad jag skall ha de till, de värmer i princip ingenting så det är ett ytterst litet temperaturområde de känns bättre än shortsen och ändå
Jag har bara ett par hellånga tights från Salomon. de sitter som målarfärg och är väldigt tunna. Jag vet inte riktigt vad jag skall ha de till, de värmer i princip ingenting så det är ett ytterst litet temperaturområde de känns bättre än shortsen och ändå
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 11:04Min nya favorit, Ronhill Trackster Classic, finns på www.startfitness.co.uk
bild:http://www.startfitness.co.uk/uploads/images_products_large/35962.jpg
Har 4 st. a´ 120 kr + portot. Det får plats långkalsonger under.
@LLL: "New waistband design - reduce
Min nya favorit, Ronhill Trackster Classic, finns på http://www.startfitness.co.uk
bild:http://www.startfitness.co.uk/uploads/images_products_large/35962.jpg
Har 4 st. a´ 120 kr + portot. Det får plats långkalsonger under.
@LLL: "New waistband design - reduce
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 18:56+8C och nike tightsen funkar än.
Lite kyligt första minuten men efter 2km så springer jag i långarmat tunt underställ och jackan knuten runt midjan.
Fodrat blir det vid 0 punkten.
+8C och nike tightsen funkar än.
Lite kyligt första minuten men efter 2km så springer jag i långarmat tunt underställ och jackan knuten runt midjan.
Fodrat blir det vid 0 punkten.
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 20:50Har motsatta erfarenheter jämfört med Mikael. Mindre skav med rätt (och tunna) undisar. Kraftigare undisar kan ju såklart ge skav. Hur skav uppstår utan undisar vill jag inte gärna gå in på, men den kreativt tänkande läsaren kan säkert räkna ut det själv.
Har motsatta erfarenheter jämfört med Mikael. Mindre skav med rätt (och tunna) undisar. Kraftigare undisar kan ju såklart ge skav. Hur skav uppstår utan undisar vill jag inte gärna gå in på, men den kreativt tänkande läsaren kan säkert räkna ut det själv.
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 23:38Mina erfarenheter är begränsade till löpartävlingar som sträcker sig upp till 48-timmar och 245 km. Om skav uppstår på ännu längre tider och distanser kan jag alltså inte säga något om.
Mina erfarenheter är begränsade till löpartävlingar som sträcker sig upp till 48-timmar och 245 km. Om skav uppstår på ännu längre tider och distanser kan jag alltså inte säga något om.
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 00:14Håller med Lioa 80, men sedan är ju vi Lulebor av en lite hårdare sort. 😉 Apropå underkläder och skav så är det enda jag har mellan tightsen och mig om det inte är svinkallt en rejäl dos vaselin.De gånger jag kört utan har det inte varit så kul efteråt o
Håller med Lioa 80, men sedan är ju vi Lulebor av en lite hårdare sort. 😉 Apropå underkläder och skav så är det enda jag har mellan tightsen och mig om det inte är svinkallt en rejäl dos vaselin.De gånger jag kört utan har det inte varit så kul efteråt o
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 08:57"erfarenheter begränsade till 48h". Helt underbart! Jag backar ödmjukt och leende från denna diskussion. 😀
"erfarenheter begränsade till 48h". Helt underbart! Jag backar ödmjukt och leende från denna diskussion. 😀
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 09:29Håkan kanske har mer som skaver innanför byxorna än Mikael. Det som fungerar för Mikael kanske inte fungerar för andra. Den enda slutsatsen är att man får prova själv.
Håkan kanske har mer som skaver innanför byxorna än Mikael. Det som fungerar för Mikael kanske inte fungerar för andra. Den enda slutsatsen är att man får prova själv.
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 09:49Det som skaver är det som rör på sig och eventuella kanter och resårer. Så det handlar alltså om att använda tighta tights av god kvalitet utan tjocka sömmar.
Jag kör faktiskt också med funktionskallingar ibland när väderleken anbefaller. Jag köpte på m
Det som skaver är det som rör på sig och eventuella kanter och resårer. Så det handlar alltså om att använda tighta tights av god kvalitet utan tjocka sömmar.
Jag kör faktiskt också med funktionskallingar ibland när väderleken anbefaller. Jag köpte på m