Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 22:26såg en annons för tights som var Mp3-kompatibla. det ni ;), måste vara i klass med muskelsupport...
såg en annons för tights som var Mp3-kompatibla. det ni ;), måste vara i klass med muskelsupport...
Quote from Funbeat user on 23 April 2010, 17:50Är det månne tights för spelande muskler? 😉
Är det månne tights för spelande muskler? 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 20:41Brukar ni ha något under tightsen?
Brukar ni ha något under tightsen?
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 20:43Ja, hud
Ja, hud
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 20:47Höhö, menade såklart underkläder.
Höhö, menade såklart underkläder.
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 20:49Nä, just det. Tights funkar bäst utan undissar under. Åtminstone om man vill slippa skav på långa löp.
Nä, just det. Tights funkar bäst utan undissar under. Åtminstone om man vill slippa skav på långa löp.
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 20:59Vid vilken temperatur drar ni på er vintertightsen egentligen?
Vid vilken temperatur drar ni på er vintertightsen egentligen?
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 21:17Sprang med vintertightsen på mig idag, var väl 9 grader kanske.
Sprang med vintertightsen på mig idag, var väl 9 grader kanske.
Quote from Catharina Brattlin on 4 October 2010, 21:23Jag äger inga vintertights utan kör med Craft Pro Zero underställ under löparkläderna (samma ställ som jag har när jag åker utförsåkning) när det börjar närma sig nollan. Fram tills dess klarar jag mig bra med ev tillägg av vindjacka och - byxor ovanpå or
Jag äger inga vintertights utan kör med Craft Pro Zero underställ under löparkläderna (samma ställ som jag har när jag åker utförsåkning) när det börjar närma sig nollan. Fram tills dess klarar jag mig bra med ev tillägg av vindjacka och - byxor ovanpå or
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 22:12Jag har ett par Nike Fit, eller vad de heter, under. Sitter som ett extra skinn och har aldrig skavt mig något. Riktigt bra.
Vintertightsen har åkt på nu eftersom jag precis köpt dem. Förra vintern körde jag med ett par no-name-tights i kombination med
Jag har ett par Nike Fit, eller vad de heter, under. Sitter som ett extra skinn och har aldrig skavt mig något. Riktigt bra.
Vintertightsen har åkt på nu eftersom jag precis köpt dem. Förra vintern körde jag med ett par no-name-tights i kombination med