Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpartights?
You need to log in to create posts and topics.

Korta är snabbast!

Man behöver alla tre varianterna.

har testat de flesta märkena o varit ok nöjd.Mina nästa par blir 2exu,lite tightare o kanske lite bättre för återhämtningen tack vare komprisionen,sen är dom ju snygga oxå:)

Henriks fråga var "Vad är snyggast?" Den bör egentligen besvaras av någon av motsatt kön.

Men jag vill minnas att någon av modeoraklen (kan ha varit Lagerfeldt eller Jean-Paul Gaultier) lär ha sagt "visa allt som tål att visas, dölj det du måste dölja".

Who love short shorts?!

I love short shorts!!

"Muskelsupport" ? Jag gissar att det bara är ett (marknadförings)ORD utan egentlig innebörd. På samma sätt som att alla löparskor uppges ha bra "löpkänsla" trots att de flesta inte alls har det. Men löpkänsla låter ju bra, det vill man ju ha! och "muskels

Pröva en vårtävling i ett par +grader och sidregn så ändrar du uppfattning om varför cyklister rakar benen.

Sedan kan du komplettera med ett par kvadratdecimeter skrubbsår om inte du får en ahaupplevelse.

Luktar blöt ull David? 😛

också: ok det var speciella tajts... Om det var den minsta chans att jag skulle få min pojkvän att ha på dem så skulle min beställning vara på väg nu.

Bananerna på bilden är både rakade & skrubbade. (Edit)

Det kanske är mer en psykologisk faktor. Men musklerna i benet är ju inte spända hela tiden. I benets bakåtrörelse borde ju musklerna vara relativt avslappnade.

På överkroppen är jag rätt avslappnad när jag springer och då rör ju sig bröstmuskulaturen up