Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 17:57Jo kanske, jag kan ju ha dom men inte testspringa dom ju.. Får väl skutta omkring som en galning här hemma och se så att de inte hasar ner..
Jo kanske, jag kan ju ha dom men inte testspringa dom ju.. Får väl skutta omkring som en galning här hemma och se så att de inte hasar ner..
Quote from ellen olsson on 25 April 2007, 17:59> Jo kanske, jag kan ju ha dom men inte testspringa dom ju.. Får väl skutta omkring som en galning här hemma och se så att de inte hasar ner...
Jag har aldrig än varit med om att mina tights hasat ner vid löpning så då borde det funka utmärkt för dig som
> Jo kanske, jag kan ju ha dom men inte testspringa dom ju.. Får väl skutta omkring som en galning här hemma och se så att de inte hasar ner...
Jag har aldrig än varit med om att mina tights hasat ner vid löpning så då borde det funka utmärkt för dig som
Quote from Daniel Jernebring on 25 April 2007, 18:03Gå på magkänslan. Känns dom bra - behåll. Inte? Lämna tillbaka.
Gå på magkänslan. Känns dom bra - behåll. Inte? Lämna tillbaka.
Quote from Funbeat user on 25 April 2007, 20:54Hmmm, intressant det här 🙂
Under årets kallare tid använder jag en vanlig träningsdress, men för sommaren har jag lårkorta tajts och ärmlös topp, båda sitter som kroppsfärg vilket är aningen pinsamt...
Jag har ändå problem med att jag blir för varm om de
Hmmm, intressant det här 🙂
Under årets kallare tid använder jag en vanlig träningsdress, men för sommaren har jag lårkorta tajts och ärmlös topp, båda sitter som kroppsfärg vilket är aningen pinsamt...
Jag har ändå problem med att jag blir för varm om de
Quote from Catharina Brattlin on 25 April 2007, 21:53Elin, jag köpte också ett par capri-Craft, lila/vinrödfärgade med rosa sömmar. Jag testsprang dem på löpbandet i affären, och sen fastnade jag för dem. Byxorna ska sitta tight tycker jag...det hörs ju på namnet. 😉
De långa jag köpte för kallare väder va
Elin, jag köpte också ett par capri-Craft, lila/vinrödfärgade med rosa sömmar. Jag testsprang dem på löpbandet i affären, och sen fastnade jag för dem. Byxorna ska sitta tight tycker jag...det hörs ju på namnet. 😉
De långa jag köpte för kallare väder va
Quote from Lotta W on 26 April 2007, 09:21Elin, är de lagom sitter de såpass tajt att du är säker på att de inte glider ner även om du skulle glömma knyta runt midjan: iaf gör mina det.
Elin, är de lagom sitter de såpass tajt att du är säker på att de inte glider ner även om du skulle glömma knyta runt midjan: iaf gör mina det.
Quote from Christer Heinbäck on 26 April 2007, 09:52Mina Peak glider ner men sitter kanon om jag har cykelbyxor under (eller så är det bara det att jag inte känner att de glider då)
Köpte nya Newline i förra veckan när jag besökte Stockholm och Runners Store. De kändes kanon där, men sen när jag nu spruni
Mina Peak glider ner men sitter kanon om jag har cykelbyxor under (eller så är det bara det att jag inte känner att de glider då)
Köpte nya Newline i förra veckan när jag besökte Stockholm och Runners Store. De kändes kanon där, men sen när jag nu spruni
Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 15:40Mina Adidas glider lite innan jag börjar svettas, sen sitter dom som en smäck. Så det gäller att gasa på från start 😉
Mina Adidas glider lite innan jag börjar svettas, sen sitter dom som en smäck. Så det gäller att gasa på från start 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 18:09Har testat mina nya craft nu, dom var bra och satt uppe, kasade inte ner det minsta...så det kan nog bli kanon.
Har testat mina nya craft nu, dom var bra och satt uppe, kasade inte ner det minsta...så det kan nog bli kanon.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 23:21bumpar denna tråd...
Där ser man. Visste inte att muskler blev uttröttade av att de far upp och ner medan man springer. Inte konstigt att man känner sig blytung i benen samtidigt som man känner att pumpen orkar mer 🙂
Här ska det inhandlas tights!!!
So
bumpar denna tråd...
Där ser man. Visste inte att muskler blev uttröttade av att de far upp och ner medan man springer. Inte konstigt att man känner sig blytung i benen samtidigt som man känner att pumpen orkar mer 🙂
Här ska det inhandlas tights!!!
So