Quote from Guest on 23 June 2008, 22:55Vad föredras?Hellånga, halvlånga?..just nu kör jag med en lite pösigare halvlång nikebyxa, och en vanlig bomulls t-shirt, men funderar på köpa ett riktigt löpkit. värt det?
Vad föredras?Hellånga, halvlånga?..just nu kör jag med en lite pösigare halvlång nikebyxa, och en vanlig bomulls t-shirt, men funderar på köpa ett riktigt löpkit. värt det?
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 23:05Hej. jag har tidigare sprungit med vanliga träningsbyxor, men så köpte jag ett par tights.
För min del var det stor skillnad. Jag köpte ett par långa, men idag skulle jag nog rekommendera ett par halvlånga. Men det beror ju på var du ska springa lite me
Hej. jag har tidigare sprungit med vanliga träningsbyxor, men så köpte jag ett par tights.
För min del var det stor skillnad. Jag köpte ett par långa, men idag skulle jag nog rekommendera ett par halvlånga. Men det beror ju på var du ska springa lite me
Quote from Funbeat user on 23 June 2008, 23:21En gång tights, alltid tights. Ett par hellånga för kalla dagar, ett par korta för varmt väder.
Och vad som helst är bättre än bomull om man svettas det minsta.
Kan nån här peka på tights i annan färg än svart skulle jag vara glad.
En gång tights, alltid tights. Ett par hellånga för kalla dagar, ett par korta för varmt väder.
Och vad som helst är bättre än bomull om man svettas det minsta.
Kan nån här peka på tights i annan färg än svart skulle jag vara glad.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 00:32Läste jut i senaste Runners World att de tyckte men skulle ha lite lösare byxor i LJUS färg när det är varmt, hett ...
Har faktiskt inte sett till så mkt löparbyxor i annat än svart, vare sig tajta eller lösare. Har dock ett par vinröda craft, men det är
Läste jut i senaste Runners World att de tyckte men skulle ha lite lösare byxor i LJUS färg när det är varmt, hett ...
Har faktiskt inte sett till så mkt löparbyxor i annat än svart, vare sig tajta eller lösare. Har dock ett par vinröda craft, men det är
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 00:51Stadium har gråa, tror att det är Nike
Stadium har gråa, tror att det är Nike
Quote from Jonas Täng on 24 June 2008, 08:56När det gäller korta tights så har jag grå asics, marinblå newline och svarta craft. Långa har jag svarta craft och marinblå newline. Och ett par illgröna att springa orientering i.
Gå med i en orienteringsklubb om ni vill ha mera färg på tillvaron! 😉
När det gäller korta tights så har jag grå asics, marinblå newline och svarta craft. Långa har jag svarta craft och marinblå newline. Och ett par illgröna att springa orientering i.
Gå med i en orienteringsklubb om ni vill ha mera färg på tillvaron! 😉
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 08:57Alltid tights. Varvar mellan långa och korta beroende på väder. Helt oslagbart.
Alltid tights. Varvar mellan långa och korta beroende på väder. Helt oslagbart.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 09:01Jag har ett batteri av löpartights - både hellånga, till mitten av vaden, till mitten på låret och riktigt korta. Föredrar riktigt korta nu när det är varmt. Har även ett par lösa löparshorts, men jag tycker det känns lite läskigt när dom blir svettiga. K
Jag har ett batteri av löpartights - både hellånga, till mitten av vaden, till mitten på låret och riktigt korta. Föredrar riktigt korta nu när det är varmt. Har även ett par lösa löparshorts, men jag tycker det känns lite läskigt när dom blir svettiga. K
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 09:08Har orienterade starka färger för att räddningsmanskapet ska hitta dem lättare när de sprungit bort sig?
Har orienterade starka färger för att räddningsmanskapet ska hitta dem lättare när de sprungit bort sig?
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 09:10Eller för att jägarna inte ska ta dom för en älg? 🙂
Eller för att jägarna inte ska ta dom för en älg? 🙂