Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 11:58jag tröstar mig med att det SÄKERT är en docka/ställning, Anna-Karin
😉
jag tröstar mig med att det SÄKERT är en docka/ställning, Anna-Karin
😉
Quote from Emma Sjöberg on 15 July 2008, 21:43Jag lutar nog åt det Sara är inne på..
Vi använder funktionskläder för att det ska transportera bort fukten.. dvs svetten.. funkar det om man inte tvättar det? Eller är det samma som att man I N T E ska använda sköljmedel när man kör sina träningskläder
Jag lutar nog åt det Sara är inne på..
Vi använder funktionskläder för att det ska transportera bort fukten.. dvs svetten.. funkar det om man inte tvättar det? Eller är det samma som att man I N T E ska använda sköljmedel när man kör sina träningskläder
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 22:31Använder man ställ av ull, typ Icebreaker, så finns inget luktproblem!
Använder man ställ av ull, typ Icebreaker, så finns inget luktproblem!
Quote from Anders Wallerstedt on 16 July 2008, 08:47Jag tvättar inte efter varje träning, använder dem två till fyra gånger. Tror inte att de minskar/förlorar sin förmåga att transportera svett. Har inte märkt att det skulle lukta nämnvärt, förutom skorna då. Använder inte sköljmedel till träningskläder oc
Jag tvättar inte efter varje träning, använder dem två till fyra gånger. Tror inte att de minskar/förlorar sin förmåga att transportera svett. Har inte märkt att det skulle lukta nämnvärt, förutom skorna då. Använder inte sköljmedel till träningskläder oc