Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 16:25Vett och etikett tycker jag hör till överallt där man inte är ensam. På mitt gym står det i ordningsreglerna att man ska ha rentvättade träningskläder och om man luktar illa (pga otvättade kläder alltså) blir man tillsagd. Hur pinsamt skulle inte det vara
Vett och etikett tycker jag hör till överallt där man inte är ensam. På mitt gym står det i ordningsreglerna att man ska ha rentvättade träningskläder och om man luktar illa (pga otvättade kläder alltså) blir man tillsagd. Hur pinsamt skulle inte det vara
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 16:48Ja det skulle ju vara pinsamt att bli tillsagd.. Men ändå bättre än att gå omkring och vara den som luktar illa, alla vet om det utom man själv. (#)
Ja det skulle ju vara pinsamt att bli tillsagd.. Men ändå bättre än att gå omkring och vara den som luktar illa, alla vet om det utom man själv. (#)
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 16:57Robert: Tack för duschtipset, det ska jag testa (t+)
Om det är bra väder brukar jag hänga dom ute i friska luften och använda dom en gång till annars åker dom oftast i tvätten direkt på snabbtvätt 35 grader och extra lite tvättmedel.
Robert: Tack för duschtipset, det ska jag testa (t+)
Om det är bra väder brukar jag hänga dom ute i friska luften och använda dom en gång till annars åker dom oftast i tvätten direkt på snabbtvätt 35 grader och extra lite tvättmedel.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 18:12skulle ja behöva tvätta de kläder ja har på mig när ja tränar skulle ja behöva tvätta fem gånger per dag i värsta fall. de funkar inte tyvärr men alla luktar likadant iaf
skulle ja behöva tvätta de kläder ja har på mig när ja tränar skulle ja behöva tvätta fem gånger per dag i värsta fall. de funkar inte tyvärr men alla luktar likadant iaf
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 20:14har provat duschgrejen! det var ju helt suveränt! tog dock av mig kläderna innan de och jag gick in i duschen av rädsla för att aldrig få av dem när de väl blivit blöta. (har ett svagt minne av att det var svårt efter nått vattenkrig...)
har provat duschgrejen! det var ju helt suveränt! tog dock av mig kläderna innan de och jag gick in i duschen av rädsla för att aldrig få av dem när de väl blivit blöta. (har ett svagt minne av att det var svårt efter nått vattenkrig...)
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 20:16Ja, jag brukar också ta med mig träningskläderna i duschen efter träningen, för att skölja av dem. 2 flugor i en smäll.
Ja, jag brukar också ta med mig träningskläderna i duschen efter träningen, för att skölja av dem. 2 flugor i en smäll.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 08:14Dom bruna tightsen från Puma, VAR?! Dom var ju riktigt snygga och jag är på jagt efter ett par långa 😀
Dom bruna tightsen från Puma, VAR?! Dom var ju riktigt snygga och jag är på jagt efter ett par långa 😀
Quote from Jan Lundquist on 26 June 2008, 08:19Bilden på de bruna pumatighsten snodde jag på Ellos!
Bilden på de bruna pumatighsten snodde jag på Ellos!
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 09:12Såg bruna Puma-tights (+ tillhörande jacka) på Stadium för någon dag sedan.
Såg bruna Puma-tights (+ tillhörande jacka) på Stadium för någon dag sedan.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 11:27Tightsen ser väl ganska vanliga ut.. Men däremot har tjejen som står inne i tightsen fina ben.
Tightsen ser väl ganska vanliga ut.. Men däremot har tjejen som står inne i tightsen fina ben.