Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:22Det tror man ja. Tills man tagit en gi som man tyckte verkade OK och så kört uppvärmning i en kvart 30 minuter och ska köra en parövning med någon som börjar se ut som om de önskade sig någon annanstans ... fungerar även på samma sätt ute i skogen, när de
Det tror man ja. Tills man tagit en gi som man tyckte verkade OK och så kört uppvärmning i en kvart 30 minuter och ska köra en parövning med någon som börjar se ut som om de önskade sig någon annanstans ... fungerar även på samma sätt ute i skogen, när de
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:28Lingling, tack för dagens I-landsproblem.
😉
Lingling, tack för dagens I-landsproblem.
😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:33Varsågod! (H)
(Själv gillar jag att känna doften av fläder och rosor när jag är ute, men att lukta skunk kanske är bättre när bonden just gödslat? 😉 _ s k barriärmetod
evil grin)Men tips för att skölja upp för hand
1) y3 eller annat tvättmedel, tvål
Varsågod! (H)
(Själv gillar jag att känna doften av fläder och rosor när jag är ute, men att lukta skunk kanske är bättre när bonden just gödslat? 😉 _ s k barriärmetod
evil grin)
Men tips för att skölja upp för hand
1) y3 eller annat tvättmedel, tvål
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:39Då rekommenderar jag att du springer snabbare än vinden, så slipper du stanken.
Själv brukar jag springa i motvind. 😉
Då rekommenderar jag att du springer snabbare än vinden, så slipper du stanken.
Själv brukar jag springa i motvind. 😉
Quote from Jonas Täng on 25 June 2008, 13:54Jag undrar om inte svetten påverkar klädernas fibrer... t.ex. urea som bryts ner...
Jag undrar om inte svetten påverkar klädernas fibrer... t.ex. urea som bryts ner...
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 14:02Hur fort jag springer beror ju såklart på vad mitt träningsprogram säger 🙂 för det kan ju inte vara så att jag inte springer fortare än en mkt svag bris ...
Hur fort jag springer beror ju såklart på vad mitt träningsprogram säger 🙂 för det kan ju inte vara så att jag inte springer fortare än en mkt svag bris ...
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 14:27Jag tvättar ofta mina träningskläder för hand. Men jag använder dom alltid bara en gång och låter dom aldrig ligga längre än till kvällen innan jag tvättar dom om jag ska köra handtvätt (berodende på att jag då behöver dom nästa dag) så dom hinner aldrig
Jag tvättar ofta mina träningskläder för hand. Men jag använder dom alltid bara en gång och låter dom aldrig ligga längre än till kvällen innan jag tvättar dom om jag ska köra handtvätt (berodende på att jag då behöver dom nästa dag) så dom hinner aldrig
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 15:26Brukar kliva in i duschen påklädd efter träningen, en ordentlig urvridning och luftig torkning på det gör att man inte behöver tvätta grejorna i maskin alltför ofta.
Brukar kliva in i duschen påklädd efter träningen, en ordentlig urvridning och luftig torkning på det gör att man inte behöver tvätta grejorna i maskin alltför ofta.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 15:52Jag anvænder samma træningsklæder flera gånger utan tvætt. Oftast blir det inte mer æn 2 ggr per plagg och ibland blir de skøljda mellan. Sen beror det på hur fræscha de lukar eller kænns. Men jag ær mera noga med klæder som ska anvændas dær andra mænnisk
Jag anvænder samma træningsklæder flera gånger utan tvætt. Oftast blir det inte mer æn 2 ggr per plagg och ibland blir de skøljda mellan. Sen beror det på hur fræscha de lukar eller kænns. Men jag ær mera noga med klæder som ska anvændas dær andra mænnisk
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 16:09"Att man ær mera noga med træningsklæderna som anvænds vid kampsport ær ju helt førståeligt. Inte så kul att vara i nærkamp med någon som luktar illa. "
plus att det hör till etiketten att ha hel och ren gi (iallafall kyokushin)
"Att man ær mera noga med træningsklæderna som anvænds vid kampsport ær ju helt førståeligt. Inte så kul att vara i nærkamp med någon som luktar illa. "
plus att det hör till etiketten att ha hel och ren gi (iallafall kyokushin)