Quote from Jan Lundquist on 25 June 2008, 08:12All riktig choklad luktar gott (L)
All riktig choklad luktar gott (L)
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 08:18De danska Chockladmennen luktar inte gott.
De danska Chockladmennen luktar inte gott.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 09:53Klart man tvättar kläderna efter varje träningspass! Att ha många uppsättningar tyder bara på att man tränar desto mer!
Klart man tvättar kläderna efter varje träningspass! Att ha många uppsättningar tyder bara på att man tränar desto mer!
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 10:22Tvätta? I skogen kan ingen känna dig lukta.
Tvätta? I skogen kan ingen känna dig lukta.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 10:26Man vet aldrig när man träffar på någon söt liten hippietjej som vill bjuda på mat, så hel, ren och fräsch är ett måste i alla lägen (http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=15258)
Man vet aldrig när man träffar på någon söt liten hippietjej som vill bjuda på mat, så hel, ren och fräsch är ett måste i alla lägen (http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=15258)
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 10:36"- ha blå tånaglar alternativt tappade tånaglar
- synliga skavsår efter löparrygga
- tovigt håroch sist men inte minst
- rejäla saltfläckar på kläder/kropp
"😀 ... räknas skavsår på axeln av handväskan efter en runda på stan???
Åtminstone om man shop
"- ha blå tånaglar alternativt tappade tånaglar
- synliga skavsår efter löparrygga
- tovigt hår
och sist men inte minst
- rejäla saltfläckar på kläder/kropp
"
😀 ... räknas skavsår på axeln av handväskan efter en runda på stan???
Åtminstone om man shop
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 12:34Ja, skölja ur är en variant som duger i nödfall - vid resor och liknande - så att man kan träna EN gång till i samma plagg.
Det är väl förresten mycket mer för sin egen skull man tvättar och tränar, inte för om man råkar träffa på någon i skogen....
Ja, skölja ur är en variant som duger i nödfall - vid resor och liknande - så att man kan träna EN gång till i samma plagg.
Det är väl förresten mycket mer för sin egen skull man tvättar och tränar, inte för om man råkar träffa på någon i skogen....
Quote from Jonny Persson on 25 June 2008, 12:42Jag måste erkänna att jag kör ofta två pass i samma plagg. Blir så bökigt att ha dubbla uppsättningar när man kör dubbla pass på en dag. Men mer än en dag brukar inte kläderna gå mellan tvättarna. Mycket träningskläder blir det...
Jag måste erkänna att jag kör ofta två pass i samma plagg. Blir så bökigt att ha dubbla uppsättningar när man kör dubbla pass på en dag. Men mer än en dag brukar inte kläderna gå mellan tvättarna. Mycket träningskläder blir det...
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 12:52IMHO tror jag de flesta av oss är utrustade med näsor som kan detektera när det är dags att tvätta. Det är bara elaka miljöbovar som tvättar i onödan.
IMHO tror jag de flesta av oss är utrustade med näsor som kan detektera när det är dags att tvätta. Det är bara elaka miljöbovar som tvättar i onödan.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:03Bra sagt Calle 🙂
Bra sagt Calle 🙂