Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpninglöpartights
You need to log in to create posts and topics.

Jag använder uteslutande tights året runt. På vintern har jag tights med windstopper på framsidan och superunderställ. På sommaren är det korta eller knälånga som gäller. Tights håller saker på sin plats 🙂

Jag trivs bra i tights. Långa varma och vindskyddade på vintern, långa tunna höst och vår, knälånga eller kortare på sommaren. Det viktiga är att de sitter skönt och inte glider ner när man springer. Jag tycker också det är skönt att springa i olika forme

Jag använder Adamkostym året runt och kompletterar med något mer värmande vid behov.

Köp tights och funktionströja/top så du kan börja träna på riktigt 🙂
Anpassa längd och tjocklek efter temperatur.

Jag gillar inte flajsiga kläder någon gång. Jag vill ha kläder som sitter bra på min kropp.

När jag tränar är det ändå viktigare att ha kläder som inte stör min träning. Jag har knälånga och hellånga tights men ska investera i ett par korta av hotpantsty

Naomi är en brun Puma med vassa klor.

Vi andra är svarta pantrar med nyansade klor (H)

Kör med Newline tights- korta när det är varmt, långa när det är kyligare och vintervariant som är vindtät på vintern.

Vi är väl alla överens om att träningen stiger till en helt annan nivå när man köpt ordentliga träningskläder.

Kravet att leva upp till de dyra kläderna ökar........................