Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 21:51Jag mina kvalitetspass förra vinter på löpand, utan att kola efter så gissar jag att det låg på ca 30mil på löpband. Stumheten upplever jag varierar väldigt mycklet beroende vilket märke på löpband jag har sprungit på. LifeFitness banden var väldigt mjuka
Jag mina kvalitetspass förra vinter på löpand, utan att kola efter så gissar jag att det låg på ca 30mil på löpband. Stumheten upplever jag varierar väldigt mycklet beroende vilket märke på löpband jag har sprungit på. LifeFitness banden var väldigt mjuka
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 05:12OK, från en som är "mot" löpband. Det finns säkert löpband som kompenserar för ett flertal saker som är negativa om man jämför med löpning ute i naturen, men likajämt så kan löpband aldrig erbjuda något annat än ett monotont löpsteg, vilket är anledning n
OK, från en som är "mot" löpband. Det finns säkert löpband som kompenserar för ett flertal saker som är negativa om man jämför med löpning ute i naturen, men likajämt så kan löpband aldrig erbjuda något annat än ett monotont löpsteg, vilket är anledning n
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 08:12När vintern är som den var förra vintern kommer i alla fall jag köra mina kvalitetspass inne, trots icebugs slirade jag omkring alldeles för mycket för att det skulle vara kul.
När vintern är som den var förra vintern kommer i alla fall jag köra mina kvalitetspass inne, trots icebugs slirade jag omkring alldeles för mycket för att det skulle vara kul.
Quote from ellen olsson on 21 October 2010, 08:23Skor med ståldubb funkar inte så bra i snö. Där behöver man något med en relativt mjuk och grovmönstrad sula.
Skor med ståldubb funkar inte så bra i snö. Där behöver man något med en relativt mjuk och grovmönstrad sula.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 21:04Löpband är jättebra. Jag har sprungit på massor av modeller eftersom jag tillbringar en hel del av min träning på olika hotellgym.
De allra flesta löpband är väl dämpade (sviktar lite alltså). En del är på gränsen till svampiga. Det finns faktiskt också
Löpband är jättebra. Jag har sprungit på massor av modeller eftersom jag tillbringar en hel del av min träning på olika hotellgym.
De allra flesta löpband är väl dämpade (sviktar lite alltså). En del är på gränsen till svampiga. Det finns faktiskt också
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 10:53Sprungit på spår i skogen hela våren och sommaren och haft ont i en muskel på vänstra höften.Nu har jag flyttat in på gymmet och springer på band och det höftonda känns mindre och mindre för varje vecka.Slump kanske men ändå skönt att slippa det.Sen att d
Sprungit på spår i skogen hela våren och sommaren och haft ont i en muskel på vänstra höften.Nu har jag flyttat in på gymmet och springer på band och det höftonda känns mindre och mindre för varje vecka.Slump kanske men ändå skönt att slippa det.Sen att d
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 19:25Fördelen med svikten i löpbanden är ju att det går precis hur bra som helst att springa med de vanliga skorna man har på gymet!
Har dock inte sprungit mer än 10-15 minuter på det varianter som de har.Dock blir det skillnad om man springer långt fram på
Fördelen med svikten i löpbanden är ju att det går precis hur bra som helst att springa med de vanliga skorna man har på gymet!
Har dock inte sprungit mer än 10-15 minuter på det varianter som de har.
Dock blir det skillnad om man springer långt fram på