Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 20:12Jag har sprungit väldigt mycket på löpband och även hyfsat långa distanser (upp till marathondistansen) och jag har aldrig haft några problem med smärtor pga löpbandslöpningen. Däremot tycker jag att jag återhämtar mig betydligt snabbare efter löppassen n
Jag har sprungit väldigt mycket på löpband och även hyfsat långa distanser (upp till marathondistansen) och jag har aldrig haft några problem med smärtor pga löpbandslöpningen. Däremot tycker jag att jag återhämtar mig betydligt snabbare efter löppassen n
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 20:24Hmm, bilden klarnar. Tack för bra synpunkter.
Jag gick här och smådeppade eftersom jag har lite väl ont här och där och jag hade faktiskt planerat in ett pass idag.
Jag ska köra ett litet "känna på" pass i morn och tänka på era värdefulla råd.
Hmm, bilden klarnar. Tack för bra synpunkter.
Jag gick här och smådeppade eftersom jag har lite väl ont här och där och jag hade faktiskt planerat in ett pass idag.
Jag ska köra ett litet "känna på" pass i morn och tänka på era värdefulla råd.
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 13:56Haha. Jo, den där med de afrikanska barnen som springer barfota på hårda underlag är en favvo. Få se nu, om de afrikanska barnen springer barfota hela dagarna på ett sätt som de gjort sedan de kunde gå över huvud taget, så måste det ju vara så att jag (so
Haha. Jo, den där med de afrikanska barnen som springer barfota på hårda underlag är en favvo. Få se nu, om de afrikanska barnen springer barfota hela dagarna på ett sätt som de gjort sedan de kunde gå över huvud taget, så måste det ju vara så att jag (so
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 14:45Jag tycker ditt resonemang skulle kunna hålla Anders, även om man plockar bort ironin.
Jag tycker ditt resonemang skulle kunna hålla Anders, även om man plockar bort ironin.
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 18:04Jag kommer ihåg att jag gick å sprang "utan strumpor å skor" varenda sommar när jag var typ 4 till sju år å har inget minne av att det gjorde ont. I år så barfota tränade jag på gräsmattan och dom där tre meterna grusgång fram till huset var en rejäl tort
Jag kommer ihåg att jag gick å sprang "utan strumpor å skor" varenda sommar när jag var typ 4 till sju år å har inget minne av att det gjorde ont. I år så barfota tränade jag på gräsmattan och dom där tre meterna grusgång fram till huset var en rejäl tort
Quote from Catharina Brattlin on 20 December 2009, 18:12Anders, jag gillar också historien om de afrikanska barnen. 🙂
Men visst borde man klara sig från massvis-veckovis med rehabträning om man stärkte upp sina muskler och senor? Vilket i mitt tycke görs utan skor och överdriven dämpning men med anpassad fa
Anders, jag gillar också historien om de afrikanska barnen. 🙂
Men visst borde man klara sig från massvis-veckovis med rehabträning om man stärkte upp sina muskler och senor? Vilket i mitt tycke görs utan skor och överdriven dämpning men med anpassad fa
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 18:41Kjell - Månkarbo verkar vara en barfotaort, Thilde i Bonde söker fru, gick ju barfato ut till hägnaderna på knögglig hästväg.
Kjell - Månkarbo verkar vara en barfotaort, Thilde i Bonde söker fru, gick ju barfato ut till hägnaderna på knögglig hästväg.
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 19:35Å så fann hon oxså sin PRINS å äfvenledes han barfota..!!!(Hoppsan)...Stefan...tror jag att han heter.????...Har inte sett till honom på ICA Tallen eller Preem ännu ...men då djävlar får jag se till att han reggar sig på FunBeat å börjar jogga tillsammans
Å så fann hon oxså sin PRINS å äfvenledes han barfota..!!!(Hoppsan)...Stefan...tror jag att han heter.????...Har inte sett till honom på ICA Tallen eller Preem ännu ...men då djävlar får jag se till att han reggar sig på FunBeat å börjar jogga tillsammans
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 19:44Jaså, det såg jag aldrig, att han gick barfota.
Jaså, det såg jag aldrig, att han gick barfota.
Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 02:07Min erfarenhet är att det är stor skillnad på kvalitet på olika löpband på olika gym. De värsta är de sladdriga med ganska mycket svikt i som jag tror är boven i dramat, de belastar vaderna hårt. Det är ungefär som att springa med dämpande skor på mjuka l
Min erfarenhet är att det är stor skillnad på kvalitet på olika löpband på olika gym. De värsta är de sladdriga med ganska mycket svikt i som jag tror är boven i dramat, de belastar vaderna hårt. Det är ungefär som att springa med dämpande skor på mjuka l